Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ علیرضا اعرافی امام جمعه میبد و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی یاد و خاطره سرداران و ۸۰ شهید محله فیروز آباد را گرامیداشت.

متن پیام آیت الله اعرافی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از حمد و ثنای پروردگار و صلوات بر پیامبر اعظم و خاندان پاک وی، درود می‌فرستیم به روان پاک شهیدان سرافراز و پیشاهنگ دفاع مقدس بویژه شهیدان راست قامت و سرداران شهید، رشید و شجاع فیروزآباد میبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزآباد همواره دژ استوار اسلام و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و در همه سنگر‌ها نقش مهمی ایفاکرده است و یاد سرداران شهید و شهیدان رشید آن و جانفشانی آنان از خاطره‌ها زدوده نخواهد گشت و در پیشگاه حضرت حق مشکور و مصون و ماجور خواهد بود.

آنچه اکنون و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در این شرایط حساس وظیفه ما و مردم و مسئولان و جوانان است بازخوانی و بازاندیشی و درس آموزی از آن همه شکوه و شهامت و شهادت عزیزانمان است و جاری ساختن پیام آن شهیدان خدایی در زندگی فردی و اجتماعی جامعه است.

امید است این یادواره نقطه عطفی در این مسیر باشد و عطر ایثار و مجاهدت را در میبد و فیروزآباد عزیز منتشر سازد و نام بلند شهیدان را پرآوازه‌تر گرداند.

به روان شهدای گرانمایه و نیز پدران و مادران آسمانی آنان درود می‌فرستم و برای همه ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار شهیدان سلامت و عزت مسألت دارم و از همه برگزار کنندگان و مساهمت کنندگان و شرکت کنندگان تقدیر و تشکر می‌کنم و از عدم توفیق حضور در آن مراسم پرشکوه و ایمانی و جهادی پوزش می‌طلبم.

انتهای پیام/ی

امام جمعه میبد به مناسبت یادواره  ۸۰ شهید محله فیروز آباد پیامی صادر کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته