Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت : مردم پای این نظام ایستاده اند و لذا این جنگ تحمیلی ، اقتصادی و تحریم که بر کشور حاکم شده نیاز به مدیریت جهادی دارد تا این مشکلات کاهش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عصر دیروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان اظهار داشت: تمامی تلاش ها و موفقیت های رزم حسینی در زمینه رفع محرومیت و ایجاد امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رزم حسینی در زمینه پروژه تامین آب  علی الخصوص در شمال از طریق خلیج فارس و جنوب از طریق دریای عمان تفاهم نام هایی در زمینه های مختلف امضا شد و مجمع نمایندگان هم تعامل خوبی در این زمینه داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: از طرف مردم استان از این همه تلاش های گسترده وی تشکر و قدردانی کرده و امید که همگان قدردان این زحمات باشیم.
امیری به فدایی استاندار جدید اشاره کرد و بیان داشت: دکتر فدایی شخصی کرمانی است و به مشکلات و ظرفیتهای استان اشراف داشته و روحیه متعادل و متدین دارند.
وی اذعان داشت: استان کرمان پهناور است و گوشه گوشه از حاشیه کویر، شمال، جنوب، شرق و غرب مدیریت خاص خود را می طلبد.

امیری تصریح کرد: پرواضح است که مردم دارای مشکلات عدیده ای از جمله در اقتصاد و بیکاری جوانانشان هستند که سعی در کاهش آن هستیم.

وی عنوان کرد: مردم پای این نظام ایستاده اند و لذا این جنگ تحمیلی ، اقتصادی و تحریم  که بر کشور حاکم شده نیاز به مدیریت جهادی دارد تا این مشکلات کاهش یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، با بیان اینکه این فضا نیاز به مدیریت هم افزا و همدل دارد، گفت: امید داریم که مدیران کار خود را پیش ببرند و ما نیز سعی می کنیم به آنان کمک نمائیم نه به جهت اینکه جای ناظر و مجری عوض شود.

وی افزود : تمامی مدیران باید توجه اشان به تمامی پروژه ها باشد برخی از این پروژه ها  طولانی شده اند که باید تلاش شود تا هر چه سریعتر به اتمام برسند.
امیری افزود: مدیران استان باید در زمینه تامین بودجه و مطالبات پیشگام باشند.

وی به کلیه مدیران توصیه کرد : کلیه شرکتهای معین اقتصادی  و شرکتهای بزرگی که تعهداتی را بوجود آوردند باید ادامه یابد و تامین پروژه آب،  مسائل بیمه ای، مالیاتی، تامین خط ریلی و امحای وام در اولویت کار خود قرار دهند

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی روز چهارشنبه تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

همچنین بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد