Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه حرکت رو به رشد صنعت در حوزه های مختلف به خصوص واحدهای تولیدی کوچک می تواند زیر مجموعه ای بزرگ برای تولیدات صنایع بزرگ تر هستند لذا باید به این صنایع در حوزه های مختلف توجه ویژه ای کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، رشد شتابان صنعت در کشورهای پیشرفته در حوزه های مختلف باعث شده است تا توجه ویژه ای به صنایع تولیدی کوچک شود چرا که تامین کننده بخشی از نیازمندی های صنایع بزرگ تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه حرکت رو به رشد صنعت در حوزه های مختلف به خصوص واحدهای تولیدی کوچک می تواند زیر مجموعه ای بزرگ برای تولیدات صنایع بزرگ تر هستند لذا باید به این صنایع در حوزه های مختلف توجه ویژه ای کرد.

 

 

شهرستان های کمتر برخوردار از نعمت صنایع بزرگ تولیدی و صنعتی بی بهره اند ولی می توان از ظرفیت صنایع کوچک در جهت تولید و اشتغال و افزایش سطح تولیدات برای صنایع بالا دستی استفاده کرد.

شهرستان لنده از جمله شهرستان های کم برخوردار در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد است که متاسفانه به دلیل نوع نگاه کوتاه بینانه مسئولان استانی چندان به حوزه های مختلف به خصوص صنایع کوچک تر توجه نشده است لذا همین شهرستان به لطف برخی از سرمایه گذاران داخلی چندین کارگاه تولیدی تیرچه و بلوک، سنگ شکن را در خود جای داده است.

 

 

ایجاد کارگاه های تولیدی تیرچه و بلوک باتوجه به نیازمردم از مهمترین بخش های است که در حال حاضر در سطح شهرستان لنده از تعداد زیادی کارگاه تولیدی تیرچه و بلوکی که مجوز گرفته اند فقط پنج تا شش کارگاه فعال است و بقیه عملاً سال ها است که تعطیل هستند.

متاسفانه در این سال ها اگر نظارتی بر روند صدور مجوز ها و نظارت کافی برای رفع نیازمندی ها صورت می گیرفت امروز این همه کارگاه تولیدی تیرچه و بلوک در سطح شهرستان لنده تعطیل نمی شد.

 

 

این تعداد کارگاه تیرچه و بلوک فعال در سطح شهرستان علاوه بر تامین بخشی از نیازمندی های مردم شهرستان باعث اشتغالزایی حجم عظیمی از جوانان بیکار نیز شده است.

کارگاه های تولیدی کوچک می توانند علاوه بر رفع نیاز شهرستان های کوچک عاملی برای تامین نیاز سایر شهرستان های استان باشند که لازمه آن حمایت ویژه مسئولان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی و امضای تفاهم نامه ساخت مستند تلویزیونی «اهل ایران» در محل فرمانداری شهرستان دشتی با حضور نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون برخوردار است.

شهرستان دشتی را یک شهرستان آبی خاکی دانست و افزود: ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های تاریخی، علمی و فرهنگی، جهاد و شهادت، فقاهت، کشاورزی، معادن و صنایع و نیز جاذبه‌های تاریخی و گردشگری احصاء و معرفی شود.

وی از آمادگی مجموعه فرمانداری جهت تهیه و ساخت مستند «اهل ایران» و همکاری با مجموعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این زمینه خبر داد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند «اهل ایران» گفت: مستند «اهل ایران» مستندی است که اهل ایران را به تصویر می‌کشد.

اسماعیل حسینی گفت: اهل ایران که در این مستند به تصویر کشیده می‌شوند کسانی هستند که با امکاناتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها فراهم کرده توانسته‌اند با همت خود و بهره گیری از علم و خلاقیت خود به نقطه‌ای برسند که باعث افتخار باشند.

وی افزود: به طور کلی معرفی شهرستان دشتی از جنبه‌های مختلف به مردم ایران از اهداف تهیه مستند اهل ایران است که از شبکه مستند پخش خواهد شد.

تفاهم نامه ساخت مستند «اهل ایران» بین فرماندار دشتی و نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید

کد خبر 6080213

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد