Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بی‌شک هواداران نقش زیادی در موفقیت‌های یک تیم دارند به طوری که خیلی‌ها از آن‌ها به عنوان یار دوازدهم خود یاد می‌کنند.

مربیانی همچون برانکو هم وجود دارند که بالاتر از آن تماشاگران پرسپولیس را یار اصلی و حتی ستاره خود قلمداد می‌کنند! این صرفاً مربوط به فوتبال ایران نیست. تیم‌های اروپایی و حرفه‌ای دنیا هم سعی می‌کنند به خوبی از این پتانسیل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار‌ها و بار‌ها تصاویری از تمرینات رئال‌مادرید، بارسا، بایرن‌مونیخ و... منتشر می‌شود که در آن هواداران نقش پررنگی دارند. در چنین اوضاع و احوالی استقلال Esteghlal تهران به عنوان یکی از دو تیم پرطرفدار ایران در فصل جاری رویه جدیدی در پیش گرفته است. لطفاً تعجب نکنید اگر به شما خبر بدهیم که تیم مردمی استقلال در لیگ هجدهم روی هم رفته فقط ۴۵ دقیقه جلوی چشم مردم و هواداران تمرین کرده است!

مشاوران باشگاه استقلال که چند سالی است به رغم نتایج نه چندان خوب این تیم کماکان در مسند کار قرار دارند به مدیران آبی و وینفرد شفر توصیه کردند تمرینات تیم را به پادگان صنایع دفاع منتقل کند، چرا؟ آقایان ظاهراً استدلال کرده‌اند که با این تصمیم و اقدام حواشی از تیم دور می‌شود. هواداران و رسانه‌ها از تمرینات دور می‌شوند و مثلاً شفر و شاگردانش بی‌سر و صدا و در آرامش تمرین می‌کنند در حالی که... البته دور کردن استقلال از مردم و رسانه‌ها مربوط به فصل جاری نیست و چند سالی است مشاوران چسبیده به باشگاه تمرینات این تیم را به پشت در‌های بسته منتقل کرده‌اند، اما امسال دیگر شاهکار بوده است!

اینکه اهالی رسانه و هواداران در طول ۱۱ هفته گذشته از لیگ برتر فقط ۳ بار و آن هم به مدت ۱۵ دقیقه شاهد تمرین تیم استقلال باشند جای هیچ توجیهی ندارد. با این سیاست آقایان مسئول در استقلال باید رئال‌مادرید در ۳ سال گذشته یک ثانیه هم در تمرینات خود را به روی هواداران و خبرنگاران باز نکرده باشد، اما این‌طور نیست. اصلاً چرا راه دور برویم؟ همین پرسپولیس که با وجود حکم محرومیت فیفا و نیمکتی خالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید مگر تمرینات خود را به پادگان منتقل کرد؟

برانکو نه تنها خودش بلکه شاگردانش نیز همواره در دسترس مردم، هواداران و اهالی رسانه بوده و هستند. از قضا بهترین نتایج را هم در سال‌های اخیر به دست آورده‌اند تا ثابت کنند با تمرین پشت در‌های همیشه بسته یا پادگان نمی‌توان به قهرمانی رسید.

پیشنهاد ما به استقلالی‌ها و شخص امیرحسین فتحی این است که بپذیرد مشاورانش دلسوز او و باشگاهش نبوده‌اند. مشاورانی که در سال‌های اخیر و قبل از فتحی هم در باشگاه استقلال بوده‌اند و حتم بدانید پس از فتحی هم در این تیم می‌مانند! این وسط سرمربی و مدیری متضرر می‌شود که با طناب این مشاوران به چاه می‌رود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! انقلاب زنانه در سازمان مردانه / 5 زن ایرانی چه کردند؟ + عکس ارتباط پنهانی من با کاوه با جاهای باریک کشید / حالا به روز سیاه کشانده شدم ! مادرم عروس نمی گذاشت داماد با دخترش خلوت کند ! / داستان یک طلاق عجیب فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال Esteghlal سر و صدا لیگ قهرمانان آسیا موفقیت محرومیت ساعت عکس ایران اعدام فیلم تصاویر تهران دستگیر شد زن زندگی دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • تماشای تمرینات استقلال برای این تماشاگران خاص ممنوع نیست