Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی نفت (مخازن هیدروکربوری) است و پیش از این به عنوان مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مشغول خدمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول کارگروه توسعه میادین و رئیس اداره مهندسی عملیات مخازن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از دیگر مسئولیت‌های محمدی به شمار می‌آید.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با راهبری ۶۰ مخزن نفتی در جنوب غرب کشور بزرگترین شرکت تولید کننده نفت تابع شرکت ملی نفت ایران است.

پیش از این بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بود که به علت قانون بازنشستگی از سمت خود کناره گیری و روز گذشته با انتشار پیامی با کارکنان این شرکت خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت ملی نفت خیز مهندسی نفت اداره مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی در ادامه سرکشی به مناطق مختلف تهران اینبار در مناطق ۱۷ و ۱۸ حضور یافت و ضمن دیدار با مردم، از نزدیک مشکلات این مناطق را بررسی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات