Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:41:25 GMT

اهدا کنندگان خون البرز به کمک بیماران بشتابند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۹۶۹۲

اهدا کنندگان خون البرز به کمک بیماران بشتابند

کرج- ایرنا- مدیرکل انتقال خون البرز گفت: با توجه به فصل سرما و کاهش ذخیره خونی، برای تامین فرآورده های خونی بیماران به اهدای خون بیشتری دراین استان نیاز است.

محمدرضا مهدی زاده روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: به همین منظور پایگاه مرکزی انتقال خون در چهار راه گلزار روزجمعه دوم آذرماه ازساعت 9 صبح الی 17 پذیرای اهدا کنندگان خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اهدا کنندگان خون همواره در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند از این عزیزان انتظار کمک بیشترداریم .
مهدی زاده خاطرنشان کرد: مرکز جامع اهدای خون پلاسما (مهربانو) واقع دررجایی شهرکرج نیز روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم است.
وی گفت: مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص انتقال خون را نیز یاری کنند .
مهدی زاده افزود: پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرزواقع در 45 متری گلشهر چهارراه گلزار غربی از ساعت هشت الی 19 ، مرکز مهربانو واقع در رجایی شهر، خیابان داریوش از ساعت هشت الی 18.30( پنجشنبه ها از ساعت هشت الی 13) و پایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید از ساعت هشت الی 13 برای جمع آوری خون های اهدایی فعال هستند.
مهدی زاده تاکید کرد: همراه داشتن کارت ملی برای اهداء کنندگان خون ضروری است.
استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت یکی از مناطقی است که با حوادث مختلف مواجه است.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتقال خون كمك نيازمندان اهداي خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران