Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که در مراسم سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی شرکت کرده بود هنگامی که با سوالات متعدد خبرنگاران مواجه شد از آنها خواست که در بهشت زهرا با وی مصاحبه نکنند اما وی وقتی با سوالات هواداران استقلال مواجه شد مجبور شد که برای دقایقی با آنها گفت‌وگو  کند. 

فتحی در پاسخ به سوال هواداران مبنی بر شایعه جذب جباروف گفت:از شما خواهش می‌کنم اینقدر به این مسائل دامن نزنید اگر قرار است استقلال با جباروف قهرمان شود همان بهتر که نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به فکر شما هستیم و می‌دانیم که به استقلال تعصب دارید اما مطمئن باشید حواسمان به همه چیز است با اینگونه صحبت‌ها بیشتر قیمت بازیکنان بالا می‌رود و در آن صورت وقتی بازیکن به تیم می‌آید به آنها فشار وارد می‌شود. 

فتحی همچنین درخصوص سوپرجام نیز گفت: پرونده سوپرجام را هم پیگیری می‌کنیم شما نگران نباشید ما شکایت کرده‌ایم و از طریق علی خطیر معاون باشگاه موضوع را پیگیر هستیم.

خبرنگاری به سرپرست باشگاه گفت ما صبح تا شب سر کار می‌رویم و در محل کارمان با پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانیم اما شما را به خدا تصمیماتی بگیرید که به سود استقلال باشد چون پرسپولیس در این چند سال بهتر عمل کرده که فتحی پاسخ داد شما نگران نباشید مطمئن باشید استقلال به شرایط خوبش برمی‌گردد و ما بالاتر از پرسپولیس به زودی در جدول قرار خواهیم گرفت. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال جپاروف امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال