Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله اراکی در همایش بین‌المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: همه تحولات اجتماعی در قرآن قانونش آمده است. از جمله اینکه در نبرد حق و باطل خداوند حق و باطل را سر انجام یکپارچه می‌کند و این بار نوبت سرنگونی باطل است.

وی تاکید کرد: اینکه می‌بینیم رژیم صهیونیستی با عربستان و آمریکا یکی می‌شود این بیش از تهدید جامعه اسلامی نشان‌دهنده آغاز سرنگونی این قدرت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله اراکی با اشاره به گفته‌های اخیر ترامپ که گفته بود ما دست از سر عربستان بر نمی‌داریم، گفت: این به معنای آن است که شما به نقطه پایان می‌رسید. این نشان می‌دهد جبهه استکبار به نقطه پایان رسیده است. قانون الهی این است که وقتی حق می‌خواهد بر باطل پیروز شود در نقطه‌های آخر این‌ها با هم یکی می شوند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب تصریح کرد: امروز چه کسی در جهان پیام رسول را عمل می‌کند؟ مگر دستور خدا این نیست که ما از مظلومان حمایت کنیم؟ چرا شمایی که عربستان هستید و مدعی اسلام هم هستید آمریکا را به عنوان ولی خود انتخاب می‌کنید؟ امروز مصداق بارز کفر در آمریکا و صهیونیست نشان داده شده است.

اراکی گفت: این‌ها فکر می‌کنند که تکیه بر آمریکا آنها را صیانت می‌کند. امروز یمن جلوه‌گاه جهان عرب و اسلام است. جلوه‌گاه اسلام و جهان عرب همچنین فلسطین است. امکان ندارد که جبهه پیامبر شکست بپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید اگر شما در جنگ گرسنگی کشیدید و شهید دادید، بدانید که دشمن شما هم زخم‌های بسیاری دیده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب افزود: من معتقدم دوران کمک کردن مخفی به پایان رسیده است. باید کاری کنیم که کمک به فلسطینیان به عنوان افتخار در جهان شناخته شود. وظیفه داریم به یمن کمک کنیم. اگر بتوانیم هر سلاحی برای جنگ به یمنی‌ها خواهیم داد. این نظری شخصی است و باید بررسی شود.

وی گفت: یمنی‌ها و فلسطینی‌ها بدانند این مقاومت خود نصرت الهی است. غزه در برابر یک جهان قدرت نظامی مقاومت کرده است. امیدواریم مردم یمن بتوانند با پیروزی از این نعمات سرزمین خود بهره ببرند.

اراکی گفت: پیروزی از آن یمن است ولی صبر می‌خواهد. ما باید این صبر را مضاعف کنیم و مقاومتی که ما می‌گوییم منظورمان صبر است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از رونمایی از سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) در آینده نزدیک در این کلان‌شهر خبر داد.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در آغازین‌ روز هفته شیراز برگزار شد، گفت: باید برکات شیراز به‌واسطه سومین حرم اهل‌بیت(ع) به سراسر استان، کشور و حتی تمامی جهان اسلام برسد.

وی از رونمایی سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع) طی چند روز  آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه مسئولان استانی و شهری شاهد رشد، پیشرفت و ترقی این دیار باشیم.

شهردار شیراز نیز در این آیین با تبریک هفته شیراز اظهار کرد: کلان‌شهر شیراز شهری اصیل، باستانی، تاریخی، مذهبی و ... به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع)، مسوولیت‌های سنگینی را بر دوش ما قرار داده است.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: همه باید قدر داشته‌ها و ارزشمندی‌های این شهر و  مردمان خوب، با اصالت و نجیب این شهر را بدانیم.

وی افزود: ما در مقابل شهر شیراز وظایفی داریم که بتوانیم این شهر را خیلی بهتر و باکیفیت‌تر و در سایر زوایا به مردم کشور و حتی کل دنیا معرفی کنیم‌.

شهردار شیراز با بیان اینکه این کلان‌شهر به دلیل زوایای پنهان و ناشناخته‌، ابعاد گسترده‌ای دارد، افزود: این ابعاد در حدی است که باید افراد صاحب‌نظر، متخصص و مورخ پای‌کار بیایند تا بتوانیم رسالتمان را ادا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟