Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هر سال در قالب جشنواره‌ برترین شرکت‌های فناوری نانو به ارزیابی و رتبه‌بندی دستاوردهای شرکت‌های فعال در این حوزه می‌پردازد.
با توجه به اهمیت خدمات تجاری‌سازی در توسعه‌ کسب و کار فناوران و شرکت‌های نانویی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو کارگزاران مورد تایید را رتبه بندی و در جشنواره‌ برترین‌ها از کارگزار برتر نیز تقدیر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آئین سیزدهمین دوره‌ برترین شرکت‌ها، مراکز و کارگزاران فناوری‌ نانو در سال ۱۳۹۶ امروز چهارشنبه در حاشیه دومین روز از برگزاری ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در سه بخش شرکت‌های صنعتی‌، شرکت‌های فناور و شرکت‌های صادراتی برگزار شد و از بین ۳۷ شرکت دارندگان بالاترین امتیاز انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش، پس از بررسی اسناد و مدارک ارسالی از شرکت‌ها، شرکت پارسا پلیمر شریف، تولیدی گرانیتی بهسرام و شاهین سازه فجر‌ بعنوان برترین شرکت‌های صنعتی معرفی و تقدیر شدند.
همچنین از بین ۲۰ شرکت کننده در سیزدهمین دوره برترین شرکت‌های فناوری نانو، شرکت‌های آرتاش کامپوزیت، گسترش فناوری خوارزمی و نانوتارپاک به عنوان برترین ها شرکت‌های فناور تقدیر شد.
در سطح شرکت‌های صادراتی نیز از میان ۷ شرکتی که به ارسال مدارک اقدام کرده بودند، شرکت های اکسیر نانو سینا، پوشاک نانو مهیار، آسا فلوت ( گروه صنعتی شیشه کاوه)، صنایع الکترواپتیک صاایران، صنایع نساجی فرخ سپهر کاشان ( فرش فرهی) فناوران نانو مقیاس و نانو دارو پژوهان پردیس تقدیر بعمل آمد.
همچنین ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو میزبان تقدیر از ۴ مرکز رشد برتر و یک کارگزار خدمات تجاری‌سازی بر اساس عملکرد این مراکز در سال ۱۳۹۶ بود.
بر همین اساس، از بین ۱۰ مرکز رشد فعال در حوزه فناوری نانو ۳ مرکز رشد واحد‌های فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز رشد فناوری پلیمر و مرکز رشد واحد‌های علمی و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین از مرکز رشد واحد‌های فناوری خلیج فارس بوشهر به عنوان مرکز رشد برتر جوان تقدیر شد. مرکز رشد جوان مرکزی است که کمتر از پنج سال در حوزه فناوری نانو فعالیت داشته باشد.
معیارهای انتخاب این مراکز هفت شاخص شامل تعداد شرکت‌های زیرمجموعه مرکز که تاییدیه نانو مقیاس دارند، تعداد واحد‌های نانویی که برای اخذ تاییدیه نانو مقیاس به ستاد معرفی شده‌اند، محصولات نانویی که جوایز کشوری دارند، زیرساخت‌های فضای کارگاهی، اداری و آزمایشگاهی که در اختیار شرکت‌های نانویی قرار دادند، تعداد پتنت ثبت شده داخلی و خارجی و همچنین میزان خدمات تجاری‌سازی که در اختیار شرکت‌ها قرار داده‌اند، تسهیلات ارائه شده به شرکت‌های نانویی، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان (کریدور) و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.
همچنین در این آئین از شرکت رابین سنجش ایرانیان در حوزه استانداردها و مجوز‌ها (محصولی و سیستمی) به عنوان کارگزار برتر در ارائه خدمات تجاری‌سازی تقدیر شد.
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو سال ۱۳۸۹ موسسه‌ای خدمات توسعه فناوری 'تا بازار ایرانیان' را با هدف ایجاد مسیر رسیدن دانش فنی به بازار ایجاد کرد.
رسالت این موسسه، تسریع خدمات تجاری‌سازی و گسترش شبکه مشاوران و کارگزاران تجاری‌سازی بود که از سال ۱۳۹۳، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این تجربه موفق استفاده کرد و خدمات تجاری‌سازی و تسهیل صادرات در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز قرار گرفت. بنابراین امروز تمام شرکت‌های دانش‌بنیان و نانویی بر اساس آیین‌نامه می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان این موسسه استفاده کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد