Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@14:27:16 GMT

اسنپ عینک واقعیت افزوده تولید کرد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۹۹۱۰

اسنپ عینک واقعیت افزوده تولید کرد

رکنا: شرکت آمریکایی اسنپ که قبلا هم عینک هایی با فناوری های پیشرفته تولید کرده بود، این بار مدل جدیدی از عینک خود را عرضه می کند.

شرکت آمریکایی اسنپ که قبلا هم عینک هایی با فناوری های پیشرفته تولید کرده بود، این بار مدل جدیدی از عینک خود به نام اسپکتکلز را با دو دوربین و طراحی آلومینیومی به بازار Store فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انگجت، خریداران این عینک از طریق اپلیکیشن شبکه اجتماعی اسنپ چت می توانند جلوه های ویژه واقعیت افزوده را به ویدئوهایی که با دوربین های این عینک تهیه می کنند بیفزایند و حساب های کاربری خود را با تصاویری جذاب به روز کنند.

در حالی که مدل اولیه این عینک که تنها قابلیت ضبط ویدئو را داشت حدود ۱۵۰ دلار قیمت داشت، مدل تازه ۳۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. این عینک از اواخر سال جاری میلادی و همزمان با فصل خرید کریسمس در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

مدل اولیه این عینک با استقبال خوبی مواجه شد و حدود ۸۰۰ هزار واحد از آن به فروش رفت. برای خرید مدل تازه نیز تابه حال ۲۴ هزار سفارش ثبت شده و اسنپ امیدوار است تعداد این مدل ها افزایش یابد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: مدل بازار Store فناوری تولید مدل آمریکایی چت اسنپ عکس ایران اعدام فیلم تصاویر تهران دستگیر شد زندگی زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی

حجت الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری باشکوه جشن قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران اظهار کرد: برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها را می‌توان آغاز فصل جدید از اقدامات فرهنگی و ابر رویداد فرهنگی تلقی کرد که توانست فراتر از مخاطبان همیشگی، اقشار مختلف مردم را به سمت خود جذب کند تا ذیل سایه قرآن دور هم جمع شوند.

وی با بیان اینکه جشن باشکوه امام حسنی‌ها نشان دهنده رویکرد جدیدی در بروز احساسات جدی مردم در مناسبات دینی و مذهبی است، گفت: جشن باشکوه امام حسنی‌ها نشان داد مردم نشاط خود را به نشاط اهل بیت (ع) گره زده‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تبلیغات امپراتوری رسانه‌ای دنیا مبنی بر عدم پایبندی مردم ایران به باورها و آداب دینی افزود: برپایی جشن بزرگ امام حسنی‌ها به خوبی نشان می‌دهد مردم بصیر ایران اسلامی بر خلاف تبلیغات مسموم رسانه‌های معاند پایبند عقاید و آداب دینی بوده و تلقی آنها نسبت به مردم ایران تلقی نادرست و غلطی بود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم مردم واقعی را فراتر از آنچه که رسانه‌ها می‌سازند و یا آنچه در رسانه‌ها بزرگ می‌کنند به عنوان بخشی از جامعه در همین تجمع‌های چند صد هزار نفری نشان داد و واقعیت را شناخت.

نجفی با بیان اینکه برای ارزیابی واقعیت جامعه باید به تجمع‌های این چنینی از جمله تجمع صد هزار نفری امام حسنی‌ها نگریست، اضافه کرد: واقعیت این است که این جشن با یک فراخوان عمومی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شده و یک جشن بزرگ مردمی را در بین افکار عمومی نقش بسته است.

وی با اشاره به اینکه تا چندسال پیش کسی به ظرفیت و جذابیت قرآن کریم در ایجاد چنین تجمع‌های ارزشمندی باور نداشت، گفت: واقعیت این است که قرآن کریم از چنین جذابیتی برخوردار است که تجمع‌هایی مانند جشن بزرگ امام حسنی‌ها را رقم بزند لذا ارادت مردم به قرآن و آداب دینی فراتر از محاسبات دشمن است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند مدعی برگزاری چنین جشن باشکوهی باشد چرا که این اتفاق بزرگ تنها به برکت جذابیت قرآن کریم بود، تصریح کرد: جذابیت قرآن کریم بود که مردم را در ایام تعطیلات و با زبان روزه بدون توجه به میهمانی ها و فعالیت‌های مربوط به ایام نوروز به این تجمع مردمی رسانده است از این رو، باید گفت که این جشن نشان از ظرفیت و قابلیت بالای قرآن کریم در اجتماع عمومی مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه با تکرار چنین تجمع‌های تصویر ذهنی جامعه با واقعیت امروز یعنی پایبندی مردم به آداب دینی تغییر می‌کند، افزود: تجربه مردمی چنین تجمع‌های باشکوه و لذت بخشی این حقیقت را بر مردم آشکار می‌کند که برخلاف ادعاهای رسانه‌های معاند گرایش مردم و جوانان به سمت دین و آداب دینی نه تنها کم نشده بله ارتقا یافته است.

کد خبر 6063935

دیگر خبرها

  • چرا رانندگان اسنپ می‌خواهند در روز ۱۴ فروردین اعتصاب کنند؟
  • ۱۰ واقعیت جالب که ممکن است نظر شما را نسبت به قهوه تغییر دهد
  • سریال حشاشین چقدر واقعی است؟ / همه چیز‌هایی که باید درباره واقعیت تاریخی حسن صباح و گروه اسماعیلیه بدانید
  • خلاقیت دیدنی راننده اسنپ درون خودرو
  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»
  • خلاقیت یک راننده اسنپ (فیلم)
  • ببینید | خلاقیت یک راننده اسنپ در طراحی محیط داخلی خودرو