Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:17:42 GMT

2 دزد تهرانی یک پلیس را زیر ماشین له کردند + عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۰۰۲۸

2 دزد تهرانی یک پلیس را زیر ماشین له کردند + عکس

حوادث رکنا: 2 سارق جوان برای فرار از دست پلیس، سوار بر خودروی یکی از ماموران را زیر گرفتند.

سرهنگ سعدالله گزافی، معاون عملیات پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 7:40 پنج شنبه 24 آبان ماه سال جاری مأموران گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو 405 خاکستری به شماره * ن42 ایران 99 با 2 نفر سرنشین مظنون شدند که در ادامه مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف مبنی بر سرقت Stealing خانه در یکی از استان های غربی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأمورین گشت پلیس آگاهی به راننده خودرو پژو 405 دستور ایست داده اما راننده ی آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به سمت بزرگراه شهید چراغی اقدام به فرار Escape کرد.

در ادامه ، مأموران در چندین نوبت به راننده خودروی متواری دستور ایست داده اما متهمان برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه می دهد .

در ادامه تعقیب و گریز ، مأموران برای متوقف کردن خودرو پژو 405 اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کردند ؛ نهایتا خودرو متواری در تقاطع یافت آباد متوقف شد اما راننده آن با کوبیدن ضربات محکم به تعدادی از خودروها همچنان به تلاش خود برای فرار از دست مأموران ادامه داد .

مأمورین گشت پلیس آگاهی به منظور دستگیری سرنشینان خودرو پژو 405 و جلوگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان به صورت پیاده وارد عمل شده تا سرنشینان آن را مهار و دستگیر کنند که در این زمان راننده پژو 405 با حرکت دنده عقب به سمت آنها حمله ور شده و یکی از مأموران از ناحیه هر دو پا دچار مصدومیت می شود .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی با اعلام خبر دستگیری هر دوسرنشین خودرو پژو 405 متواری عنوان داشت : نهایتاً با شلیک تیر به سمت لاستیک های خودرو پژو 405 و واکنش دیگر مأموران واحد گشت ، خودرو پژو 405 متوقف و راننده ی آن همراه سرنشین دوم خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و افسر گشت پلیس آگاهی نیز برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police سرقت Stealing فرار Escape اخبار حوادث پلیس فرار ماموران عکس سارق جوان عکس ایران اعدام فیلم تصاویر تهران دستگیر شد زندگی زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از درگیری مرگبار ساکنان یک ساختمان بر سر فشار آب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد میانسالی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و با جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند.

وی با بیان اینکه بررسی اولیه جسد حاکی از آن بود که این فرد احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سر به قتل رسیده است، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرد درگیر شده است. پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی به کارآگاهان گفت که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند و فشار آب خانه‌شان کم بوده است. در همین راستا هم بنا شده تا برای جبران فشار آب به صورت شریکی با همسایه‌ها یک پمب آب خریداری کنند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات فرزند متوفی ادامه داد: بر سر همین موضوع اختلافاتی میان مقتول و همسایه ساکن در زیرزمین به وجود آمده بود. در روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ساکنان این دو واحد بالا گرفت و در نهایت با دیگر ساکنان که چهار نفر بودند درگیر شدند و در جریان این نزاع مقتول از ناحیه سر هدف ضربه همسایه‌ها قرار گرفت و پس از احساس درد و انتقال به بیمارستان فوت شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان چهار مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه‌ به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند. پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم