Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا حیدرنیا صبح پنج شنبه در اولین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات ویژه خواهران که به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب و هفته بسیج توسط سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: کمتر کسی فکر می کرد که بسیج بتواند بسیاری از مشکلات تحمیل شده بر نظام و انقلاب اسلامی را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرنیا با اشاره به اینکه بسیج در همه امور پیشرو و خط شکن بوده است گفت: بسیج هیچ رده سنی نمیشناسد و هرکسی که به بسیج گرویده موفقیت را دیده است و به یمن الهی بسیج توانسته است در همه عرصه های فرهنگی سیاسی اجتماعی اقتصادی و ورزشی ورود پیدا کند.

وی بیان داشت: جشن باشکوه خواهران بسیجی که ییک از برکات انقلاب وجود خواهران محجبه بسیجی به عنوان مادران و اینده سازان نسل اینده است و حضور شما در عرصه های ورزشی نشان از برکت انقلاب است وقتی ورزشکاران بانو با حفظ حجاب در عرصه های ورزشی جهان حاضر می شوند و افتخار افرینی می کنند ضمن حفظ ارزش ها بر قله های افتخار می ایستند جای تقدیر و تشکر بسیار دارند لذا حضور بانوان ورزشکار باحجاب در عرصه های ورزشی از افتخارات بسیج است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) افزود: افتخاراتی که در طی این چند سال توسط دختران و خواهران کسب شده سبب مباهات است و اگر این روحیه و تفکر به عنوان یک فرهنگ در همه جامعه نهادینه شود روحیه انقلابی حفظ می شود.

گفتنی است که در این جشنواره بسیجیان ورزشکار در رشته های پینگ پونگ؛ طناب زنی؛ لی لی ؛ هفت سنگ؛ آمادگی جسمانی و دارت شرکت داشتند.

 

کد خبر 4465540

منبع: مهر

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب سپاه سیدالشهدا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند