Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:52:53 GMT

۱۵۰ یادواره شهدا در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۰۱۳۳

۱۵۰ یادواره شهدا در اردبیل برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۱۵۰ یادواره شهدا در سطح استان اردبیل برگزار شده تا مردم با شرکت در این یادواره‌ها در کنار تجدید پیمان با شهدا، پایبندی خود به آرمان‌های این بزرگواران را به نمایش بگذارند. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: 29 آبان تا پنج آذرماه به عنوان هفته بسیج بوده که در گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا شده و یا در حال اجراست که تلاش و جدیت بر حضور فراگیر و گسترده در برگزاری برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قدردانی از شهدای والامقام را دینی بر گردن مردم دانست و بیان کرد: ما اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را در گرو جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم و باید تلاش کنیم تا آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا در جامعه نهادینه شود که برگزاری یادواره‌های شهدا گامی در این حوزه به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه اردبیل: عرصه جنگ اقتصادی نیازمند تفکر بسیجی است"بسیج" در قاب رادیو و تلویزیونتأکید آیت‌الله جنتی بر زنده نگهداشتن روحیه بسیجی در کشور

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در شهرها و مناطق مختلف استان تصریح کرد: 150 یادواره شهدا در سطح استان اردبیل برگزار شده تا مردم با شرکت در این یادواره‌ها در کنار تجدید پیمان با شهدا، پایبندی خود به آرمان‌های این بزرگواران را به نمایش بگذارند.

مستعدحصاری اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی را اقدامی دیگر توسط بسیج در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و منسجم انجام شده و کاروان‌های راهیان نور با نظم و انسجام ویژه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و موثر دارد، افزود: علاوه بر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی نیز حضوری فعال داشته و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرایی و عملیاتی کرده تا با این اقدامات زمینه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال فراهم شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تاثیرگذاری بسیج در عرصه‌های دفاعی و امنیتی اظهار کرد: برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی همراه به برنامه‌های مختلف و برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس از برنامه‌هایی بوده که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم