Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه فاز سوم پروژه همت تا پایان سال به بهره برداری می رسد،گفت: ترافیک سنگین گرمدره با راه اندازی همت کاهش می یابد. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزالله شهبازی صبح امروز در بازدید از روند تکمیل ادامه پروژه همت در محدوده استان البرز با اشاره به اینکه این پروژه به طول 15 کیلومتر پیش بینی شده، است اظهار داشت: با بهره برداری از ادامه همت در البرز، بار سنگین ترافیک ورودی گرمدره کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ادامه بزرگراه همت در البرز از سال 92 آغاز شده و فاز اول آن به طول 5 کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.

استاندار البرز گفت: فاز دوم بزرگراه به طول 5 کیلومتر درصد بالایی پیشرفت فیزیکی دارد و در فاز سوم نیز به طول 5 کیلومتر که دو تونل در مسیر دارد، اقدامات زیر بنایی انجام شده است.

وی افزود: در مسیر تکمیل این پروژه، معارضان از مشکلات اساسی بودند که حل شده و مقرر شد پیمانکار طبق تعهدات خود برای ادامه روند پروژه با سرعت اقدام کند.

سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: انتظار می رود بر اساس تعهد پیمانکار لاین رفت فاز سوم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

تامین اعتبار 500 میلیارد تومانی برای تکمیل بزرگراه همتبزرگراه همت-کرج تشنه 1700 میلیارد پولدولت به تعهدات خود در مورد پروژه بزرگراه همت و قطار شهری کرج عمل کند

وی گفت: انتهای این پروژه به کمربند شمالی کرج می رسد که از محل اعتبارات استانی پیش بینی شده است.

شهبازی افزود: از پروژه همت در البرز، معاون رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی وقت بازدید کرده اند.

وی عنوان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر روند تکمیل پروژه نظارت مستمر دارد و از این پس نیز با سرعت بیشتری کار دنبال می شود.

وی گفت: با بهره برداری از همت معضل ترافیکی که سال هاست گریبان گیر مردم و مانع آرامش آنها است، حل می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۹ فروردین ماه
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال