Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، ایکر کاسیاس دروازه بان فعلی پورتوی پرتغال، که سابقه بازی زیر نظرکارلوس کی روش سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران در رئال مادرید را دارد، طی گفتگویی آن دوره را «غم انگیزترین» دوره فوتبال باشگاهی خود دانست.

کاسیاس فصلی را که کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید قرار داشت، به یاد می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه به خاطر کار مربی پرتغالی، بلکه به این دلیل که پایان فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ "غم انگیز‌ترین دوره" باشگاه پیشین او بود.

او در مصاحبه‌ای با خورخه والدانو در برنامه "یونیورس والدانو" گفت: "من آن ماه‌ها را به یاد می‌آورم و این دوره‌ای است که من در آن بیشترین عصبانیت را داشتم. اگر بتوانم به عقب برگردم، به خیلی عقب‌تر از این دوره برمی‌گردم. "

مشکلات رئال مادرید در آن دوره به حدی زیاد بود که این تیم در هشت بازی رسمی آخر خود هفت شکست را تجربه کرد. کی روش ۱۰ ماه به عنوان سرمربی رئال مادرید در برنابئو کار کرد و در این مدت این تیم فقط توانست سوپر جام اسپانیا را به دست آورد. نتایج ضعیف این مربی پرتغالی باعث شد سران رئال در ماه مه سال ۲۰۰۴ او را اخراج کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دروازه بان بازی تیم ملی ایران رئال مادرید فوتبال کارلوس کی روش اسپانیا پارس ردپای کی روش پارس نیوز ایکر کاسیاس غم انگیزترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید بهترین گل های خانگی این تیم در ال کلاسیکو را منتشر کرده است.

دانلود (8.4MB)

دیگر خبرها