Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@22:49:44 GMT

تصویر لو رفته از خفن ترین فورد 2020

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۰۶۱۰

تصویر لو رفته از خفن ترین فورد 2020

رکنا: با آغاز شمارش معکوس برای رونمایی از فورد اکسپلورر 2020، بهترین تصاویر از شاسی‌بلند بزرگ و محبوب این خودروساز آمریکایی منتشر شده است.

اگر با خود فکر کنید که اکسپلورر جدید تنها یک فیس لیفت از نسل فعلی است شما را سرزنش نخواهیم کرد اما خب این خودرو جدید است. اصلی‌ترین دلیل این موضوع نمای جلویی است که ما را به یاد نسخه‌ی قدیمی‌تر یکی از قوی‌ترین رقبا یعنی تویوتا هایلندر 2011 فیس لیفت می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدای از نمای جلو و تناسبات ابعادی متفاوت که در ادامه شرح داده می‌شوند، نسل جدید اکسپلورر دارای ستون D گیراتر و عناصر طراحی زاویه‌دارتری در عقب است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چراغ‌های سه‌بعدی جمع و جورتر اشاره داشت.

اما بد نیست به کابین هم اشاره‌ای بکنیم. با توجه به تصویر منتشر شده می‌توان انتظار طراحی تیزتر برای داشبورد و دیگر قطعات همچون پانل روی درب‌ها را داشت. همچنین به نظر می‌رسد یک صفحه لمسی بزرگ و تبلت مانند نیز بالای کنسول مرکزی نصب شده است.

این خودرو احتمالاً از جدیدترین نسخه‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby فورد و بسته‌ی کاملی از ویژگی‌های ایمنی فعال که کوپایلوت 360 خوانده می‌شود سود خواهد برد. از جمله تجهیزات این پکیج می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دنده‌عقب و نوربالای خودکار اشاره کرد.

با توجه به بیانیه‌ی فورد در زمان معرفی خودروی پلیس Police اینترسپتور هیبرید 2020 که نسخه‌ی مخصوص پلیس از اکسپلورر می‌باشد، فضای کابین این شاسی‌بلند سه ردیفه نسبت به نسل پیشین تغییری نکرده اما فضای بار بهبود یافته است.

اگر دقت کرده باشید در بالا گفتیم اکسپلورر جدید تناسبات ابعادی جدیدی خواهد داشت که دلیل آن استفاده از طراحی دیفرانسیل عقب و پیشرانه‌ای با نصب طولی است که نتیجه‌ی آن اصلاح نسبت داشبورد به اکسل و اورهنگ های کوتاه‌تر می‌باشد. نسل جدید این شاسی‌بلند از پلتفرم CD6 مشترک با لینکلن آویاتور 2019 سود می‌برد.

باور بر این است فورد اکسپلورر 2020 به دو صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد و دارای پیشرانه‌های 4 سیلندر 2.3 لیتری توربو، 6 سیلندر 3.3 لیتری، 6 سیلندر 3.3 لیتری هیبرید و 6 سیلندر 3 لیتری اکوبوست خواهد بود. احتمالاً نسخه‌ی ST این شاسی‌بلند با پیشرانه‌ی 3 لیتری توربوی حدود 400 اسبی عرضه خواهد شد. این پیشرانه‌ها با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک همکاری خواهند کرد.

این کلاس خودرویی پر از رقبای قدرتمند بوده و محصول جدید فورد باید به مصاف شورولت تراورس، بیوک انکلیو، داج دورانگو، تویوتا هایلندر، مزدا CX-9، فولکس‌واگن اطلس و سوبارو ایسنت برود.

اکسپلورر 2020 از نیمه اول سال آینده وارد بازار Store می‌شود هرچند نمی‌دانیم آیا شاهد رونمایی آن در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس خواهیم بود یا اینکه دیترویت میزبانش خواهد بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرگرمی Hobby پلیس Police بازار Store فورد تصاویر آمریکایی محبوب معکوس رونمایی عکس ایران اعدام فیلم تصاویر تهران ساعت دستگیر شد زندگی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ابزاری به زن و دختر را قبول نداریم

دریافت 23 MB کد خبر 6100269

دیگر خبرها

  • نگاه ابزاری به زن و دختر را قبول نداریم
  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • جشن روز دختر "دختران آرمانی"
  • جشن روز دختر در زرند
  • جشن روز دختر در زرندی
  • ببینید | جشن بزرگ «دختر ماه» برگزار می‌شود
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • جشن روز دختر در ایلام برگزار می شود
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • عکس‌های عجیب از جشن روز دختر در یزد!