Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:57:39 GMT

درگیری خونین بین 2 طایف در شوشتر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۰۸۰۹

رکنا: رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی شوشتر از مصدومیت هشت نفر در یک درگیری طایفه ای خبر داد.

علیرضا ذرتی اظهار کرد: در یک درگیری طایفه‌ای که روز گذشته چهارشنبه (30 آبان ماه) در روستای شعیب نبی گوریه از توابع شوشتر رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این درگیری طایفه‌ای، تیراندازی شده و از چاقو و چماق نیز استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی شوشتر گفت: در جریان این درگیری شش مرد و دو زن مصدوم شدند.

ذرتی بیان کرد: از این تعداد مصدوم، سه نفر از مصدومان مرد مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. همچنین یکی از دو زن مصدوم که در این درگیری تیر خورده‌ بود، باردار بوده است.

وی اظهار کرد: مصدومان این حادثه Incident توسط تکنسین های اورژانس 115 به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر انتقال یافتند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث اورژانس رئیس درگیری طایفه ای مصدوم شوشتر عکس ایران اعدام فیلم تصاویر تهران ساعت دستگیر شد زندگی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت

به گزارش خبر گزاری مهر، سید مازیار حسنی اظهار کرد: بعد از برخورد شدید یک دستگاه مینی بوس با ۱۳ مسافر با کامیون واقع در بلوار شهید یاسینی به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه شماره هفت سازمان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • فیلم| درگیری بر سر جمع کردن چادرها در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند