Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لس آنجلس لیکرز موفق شد در زمین کلیولند به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، بسکتبال NBA صبح امروز با 13 بازی پیگیری شد.

لس آنجلس لیکرز در روز بازگشت لبران جیمز به کلیولند کاوالیرز (تیم سابقش) موفق شد 109-105 به پیروزی برسد. هالیوودی ها غیر از کوارتر اول، در دیگر کوارترها تیم برتر میدان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز در این دیدار 32 امتیاز، 14 ریباند و 7 پاس منجر به گل داشت.

گلدن استیت وریرز مدافع عنوان قهرمانی، روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می کند صبح امروز نیز در زمین خود 95-123 مغلوب اوکلاهاما سیتی تاندر شد. فضای خوبی پس از درگیری کوین دورنت و دریماند گرین در رختکن این تیم حکم فرما نیست. دنیس شرودر با 32 امتیاز، 4 ریباند و 4 پاس گل نقش بسزایی در پیروزی اوکلاهاما داشت.

بوستون سلتیکس نیز که فصل پرفراز و نشیبی را سپری می کند، در تی دی گاردن 109-117 مغلوب نیویورک نیکس شد. تری بورک با 29 امتیاز و 11 پاس گل یکی از ارکان اصلی پیروزی نیکس در این دیدار بود.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر می باشد؛

شارلوت هورنتس 127-109 ایندیانا

دالاس موریکس 119-113 بروکلین نتس

شیکاگو بولز 124-116 فنیکس سانز

یوتا جاز 110-119 ساکرامنتو کینگز

مینسوتا تیمبروولوز 101-103 دنور ناگتس

سن آنتونیو اسپرز 103-104 ممفیس

آتلانتا هاکس 108-124 تورنتو رپتورز

میلواکی باکس 143-100 پورتلند

هیوستون راکتس 126-124 دیترویت پیستونز

فیلادلفیا 121-120 نیواورلانز پلیکانز

 

 

 

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی ویژه بسکتبال NBA کلیولند کاوالیرز فیلادلفیا سونی سیکسرز گلدن استیت لس آنجلس لیکرز لبران جیمز اوکلاهاما سیتی تاندر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از فینال رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا، تیم مونزا توانست با نتیجه سه بر دو مقابل تیم قدرتمند پروجا به برتری برسد تا نتیجه کلی بین دو تیم را یک بر یک کند.

در این بازی مونزا ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و پروجایی‌ها نیز گیم‌های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 بردند تا پروجا قهرمان جهان برابر مونزا شکست بخورد.

استفان تیموتی مار دریافت کننده قدرتی مونزا با کسب بیست و هشت امتیاز ستاره تیمش بود و ویلفردو لئون نیز بیست و چهار امتیاز برای پروجا به دست آورد.

دو تیم هم اکنون یک پیروزی به دست آورده‌اند و برای قهرمانی باید سه پیروزی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا