Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@21:31:47 GMT

طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در استان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۰۹۵۹

طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در استان برگزار می شود

خراسان شمالی- حجت الاسلام محمد صالحی نیا گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۲ با هدف اعتلای فرهنگ حیات بخش قرآن و عترت در راستای طرح ملی نهضت حفظ قرآن کریم با همکاری کلیه دستگاه های فرهنگی و قرآنی کشور با محتوای حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،حجت الاسلام محمد صالحی نیا رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ با محتوای حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت :طرح قرآنی ۱۴۵۲ با هدف اعتلای فرهنگ حیات بخش قرآن و عترت در راستای طرح ملی نهضت حفظ قرآن کریم با همکاری کلیه دستگاه های فرهنگی و قرآنی کشور با محتوای حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: این طرح با محوریت حفظ و مفاهیم جزء سی ام قرآن کریم در ۳ بخش، حفظ سوره‌های مبارکه «ناس تا زلزال»، حفظ سوره‌های مبارکه «طارق تا بینه» و حفظ سوره‌های مبارکه »نبأ تا بروج» برگزار می شود.

وی گفت: محدودیت سنی و جنسیتی در این طرح سراسری مطرح نیست و همگان می توانند برای ثبت نام در این طرح قرآنی بزرگ به سایت (beshaarat.ir) مراجعه کنند و علاوه بر استفاده از محتواهای آموزشی بارگزاری شده، در آزمون‌ها و مسابقات مختلف آن شرکت کرده و کسب امتیاز کرده و از جوایز این طرح بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام صالحی نیا ادامه داد: به منظور استفاده حداکثری علاقمندان از برنامه‌های آموزشی، روزانه حداقل ۷ ساعت آموزش از شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله هر شب ساعت ۲۰ از شبکه قرآن، پخش می‌شود و مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی، کلاس‌های قرآنی موجود در مساجد و بقاع متبرکه با استفاده از مربیان باتجربه نیز خدمات آموزشی لازم را ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها نیز می‌توانند از این ظرفیت مردمی جهت آموزش کارکنان و خانواده محترمشان بهره برداری کنند، بیان داشت: به منظور حضور میلیونی آحاد جامعه در این طرح، با همکاری و همراهی خیرین، واقفین و نهادها، در مجموع بیش از ۳۵ هزار جایزه به ارزش ۳۰ میلیلارد ریال در نظر گرفته شده است، که بر اساس جدول امتیازبندی به قید قرعه تقدیم منتخبین می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی در خاتمه گفت: آزمون حفظ هر سوره به صورت الکترونیکی و با استفاده از اپلیکیشن طرح برگزار می‌شود و آزمون ارزیابی عمومی حفظ جزء ۳۰ نیز به صورت گسترده همزمان با برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ در روز پنجشنبه ۹ اسفند برگزار می شود.

/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسفندماه طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود