Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون شوراها و و امور داخلی مجلس از ارائه طرح اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب به پارلمان ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

قاسم میرزایی نیکو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه پس از حوادث دی ماه سال گذشته جلساتی با احزاب مختلف برای بررسی شرایط کشور برگزار شد، گفت: در این جلسات احزاب این  این گله را داشتند که چرا در تصمیم‌گیری‌ها و مسائل مختلف حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظران مجلس در کمیسیون ماده 10‌ احزاب انتخاب شدند

وی ادامه داد: در از جلساتی که برگزار شد، مقرر شد تا کمیته‌ای متشکل از نمایندگان کل مجموعه احزاب، 3 نفر از نمایندگان مجلس، 2 نفر از مرکز پژوهش‌ها و 2 نفر از وزارت کشور شکل بگیرد تا بازنگری در قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی داشته باشند.

نماینده مردم دماوند در مجلس با بیان اینکه تاکنون کمیته مذکور بیش از 18 جلسه برای اصلاح قانون تشکیل داده است، افزود: پس از برگزاری جلسات  پیش‌نویسی به عنوان دستور کار تهیه و چکیده‌ای از این پیش‌نویس در قالب قانون جدید احزاب به سه فراکسیون سیاسی مجلس ارائه شد و بازخوردهای از آنها دریافت شد. البته برخی از چهره‌های سیاسی کشور نیز این پیش‌نویس تدوین شده را مطالعه و نظرات خود را اعلام کردند.

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب تصریح کرد: پیش‌نویس تدوین شده نیز به خانه احزاب داده شد تا به کل احزاب داده شود تا آنها نیز نظرات خود را اعلام کنند که بازخوردها را دریافت کردیم و جمعبندی لازم را نیز در این زمینه داشته‌ایم.

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اعلام اینکه کمیته تشکیل شده اخیراً نیز جلسه‌ای با علی لاریجانی رئیس مجلس داشت، گفت: لاریجانی نیز نظرات و تذکراتی درباره اصلاح قانون داشت که آنها را باید در طرحی که تدوین شده لحاظ کنیم.

میرزایی نیکو اظهار داشت:پس از برگزاری جلسات متعدد طرح اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب را جمع‌بندی نهایی می کنیم و طی 10 روز آینده این طرح را به مجلس ارائه می‌کنیم تا در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس چکش‌ کارهای لازم بر روی آن انجام شود.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • مژده به کارگران ، مجلس بیخیال تعیین حقوق کارگری شد
  • عضو جبهه پایداری: با کودک همسری مخالفم / مستنداتی علیه فرزین دارم!
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد