Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، اداره آمار کانادا روز چهارشنبه اعلام کرد: نرخ قتل در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۷ درصد رشد داشته و به بالاترین سطح در ۱۰ سال اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش قتل‌های مرتبط با استفاده از اسلحه در کانادا نیز طی سال گذشته به بالاترین حد خود در ۲۵ سال اخیر رسیده است.

پلیس کانادا بیش از ۶۶۰ مورد قتل را در این کشور طی سال ۲۰۱۷ میلادی گزارش داده است که ۴۸ مورد بیشتر از سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ قتل در کانادا ۱.۸ قربانی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است که این بالاترین رقم از سال ۲۰۰۹ میلادی است.

در مقام مقایسه، این رقم در آمریکا طی سال ۲۰۱۷ میلادی ۵.۴ قربانی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است. کانادا طی سال جاری نیز شاهد تیراندازی مرگبار متعددی در شهر‌های مختلف به خصوص تورنتو بوده است.

در پی افزایش خشونت، دولت فدرال کانادا قوانین کنترل سلاح را در سال ۲۰۱۸ میلادی تدوین کرده است. دولت کانادا بر این باور است که بسیاری از سلاح‌های موجود در این کشور از آمریکا قاچاق شده است.

در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۲۶۶ مورد قتل با سلاح گرم در کانادا گزارش شده که این رقم ۴۳ مورد بیشتر از ۲۰۱۶ میلادی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمار قتل قتل در کانادا آدمکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ثبت احوال: آمار طلاق کاهشی شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، در سال گذشته (۱۴۰۲) ۲۰۱ هزار و ۴۶۸ رویداد طلاق در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (۱۴۰۱) ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بر اساس این گزارش حدود ۳۰ درصد از طلاق‌های رخ داده در سال ۱۴۰۲ دارای طول مدت زندگی مشترک کمتر از ۵ سال بودند که نسبت به سال‌های قبل از آن از روند کاهشی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آمار طلاق بعد از ۳ دهه کاهشی شد
  • سازمان ثبت احوال: آمار طلاق کاهشی شد
  • کاهش آمار طلاق بعد از سه دهه
  • فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
  • چهره جدید رامسین کبریتی در کانادا
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید