Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@05:48:58 GMT

لحظه سرقت از طلافروشی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۱۳۶۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تعدادی سارق حرفه ای با خودرو به یک طلافروشی حمله کردند.

حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو تعدادی سارق حرفه ای با خودرو به یک فروشگاه طلا و جواهرات در ویسکانسین حمله کردند و با کوباندن ماشین و چکش به شیشه های فروشگاه قصد سرقت Stealing از آنجا را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو توسط دوربین مداربسته ای که در کنار فروشگاه نصب شده بود ضبط و تحویل ماموران پلیس Police داده شد.

در حال حاضرپلیس در حال پیگیری و بررسی دقیق تر این پرونده برای دستگیری سارقان است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث سرقت طلافروشی سارق حرفه ای عکس ایران اعدام فیلم دختر دستگیر شد زندگی تجاوز تهران سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۵ سارق در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲۵ سارق که بیشتر آنها از افراد سابقه‌دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف پنج دستگاه خودروی مسروقه، کشف ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، پنج فقره سرقت کابل و چهار فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 744524

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان