Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:13:13 GMT

شرط حسن فتحی برای ساخت شهرزاد ۴

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۱۵۵۹

شرط حسن فتحی برای ساخت شهرزاد ۴

رکنا: حسن فتحی از احتمال ساخت "شهرزاد ۴" در صورت تمایل بازیگران سریال خبر داد.

مدتی پیش خبری مبنی بر ساخت فصل چهارم سریال پرطرفدار "شهرزاد" و ساخت سریال "ده پهلوان" به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.

حسن فتحی کارگردان سینما Cinema و تلویزیون در گفتگو با صبا در خصوص سریال "ده پهلوان" و فعالیت های خود گفت: در حال حاضر قصد ساخت و شروع هیچ کار جدیدی را ندارم و فقط مشغول بررسی شرایط و فیلمنامه ها هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ساخت فصل چهارم سریال "شهرزاد" ادامه داد: ساخت فصل چهارم "شهرزاد" منوط به تمایل بازیگران برای ادامه این سریال و همچنین حضور تمام بازیگران و عوامل این مجموعه است که در حال حاضر هرکدام از آنها در کاری درگیر هستند، اگر شرایط حضور تمام عوامل فراهم شود و خود آنها برای ساخت فصل چهارم تمایل داشته باشند، شاید در آینده این فصل ساخته شود ولی در حال حاضر خبری از ساخت فصل جدید "شهرزاد" نیست.

حسن فتحی تاکنون آثاری مثل، "مدار صفر درجه"، "میوه ممنوعه"، "شهرزاد"، "شب دهم"، "یک روز دیگر" و... را کارگردانی کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سریال سینما Cinema تلویزیون شهرزاد سریال حسن فتحی بازیگران احتمال عکس ایران اعدام فیلم دختر دستگیر شد زندگی تجاوز تهران سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای، نمایش «دروغ پارلمانی» به تهیه‌کنندگی بهمن هاشمی و طراحی و کارگردانی سهیل حاتمی، از شامگاه سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد. این نمایش تا پنجم خرداد هر شب راس ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

محسن رضوی‌نیا، مهسا احمدپور، رضا امانلو، پردیس کریمی، پویان پوینده، فاطمه عباسی، ناهید عبدالمحمدی، مسعود روشن و سالار آذریان بازیگران نمایش به «دروغ پارلمانی» هستند.

«دروغ پارلمانی» برداشتی از نمایشنامه «به دنبال دروغگو» اثر دیمیتریس پساتاس، نمایشنامه‌نویس و طنزپرداز ترک‌تبار است که در یونان زندگی و فعالیت می‌کرده است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «با دروغ همه چیز به دست میاد، ولی نمیشه نگهشون داشت.»

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دراماتورژ: تبسم شاهپوری، تولید: پویان پوینده، منشی صحنه: زهرا حیدری، دستیاران کارگردان: ایمان نیکخو و بیتا جباری و ستاره شهنی، طراح صحنه: مرتضی عبدالحسینی، ساخت دکور: مرتضی عبدالحسینی و علی عباسیان و محسن بهرامی، گریم: بهاره مینایی، لباس: ملیکا نخعی، طراح نور: سهیل حاتمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، طراح پوستر: پوریا مقدم، ساخت تیزر: عرفان محمدی، عکاس: مجید هزاوه و امیر علی سیدجلالی اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند تا پنجم خرداد به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه کنند.

کد خبر 6087699 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان