Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نوید پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان در صحبت‌های تحلیلگران غربی به چشم می‌خورد وبر ناتوانی خود در مقابله با ایران اذعان دارند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمدعلی جعفری پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند، اما در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما پیام خود را به جهان صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گرچه دفاع مقدس ما هشت سال طول کشید، اما بزرگ‌ترین درس انقلاب یعنی ایستادگی در برابر استکبار جهانی را در دنیا گسترش دادیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در تمام نا امنی و فتنه‌هایی که در ایران برپا شده است، آمریکا در پشت صحنه، حضور فعال داشته و از فتنه گران حمایت کرده است، ابراز داشت: آخرین مورد فتنه دیماه سال قبل بود که همچون همیشه به نتیجه نرسید، مردم ما به قدری بصیرت بالایی دارند که تحت تاثیر نقشه‌های دشمنان قرار نگیرند.

دشمنان در پیاده سازی نقشه خاورمیانه بزرگ نیز شکست بزرگی خوردند

وی ادامه داد: دشمنان در پیاده سازی نقشه خاورمیانه بزرگ نیز شکست بزرگی خوردند، آن‌ها می‌خواستند کشور کوچک و چهار وجبی خود را از نیل تا فرات گسترش دهند، اما مقاومت لبنان با دریافت پیام انقلاب و دفاع مقدس ما که به سرتاسر جهان گسترش یافته بود در برابر آن‌ها ایستادگی کرد.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: امروز کار اسرائیل به جایی رسیده است که در مقابل مردم غزه ایستادگی نمی‌تواند داشته باشد، آخرین شکست آن‌ها را در هفته‌های گذشته مشاهده کردیم که چگونه در برابر موشک‌هایی که به سمت آن‌ها شلیک شد ناتوان از دفاع بودند.

وی تاکید کرد: شکست استکبار در همه نقاط جهان از جمله یمن در حال رخ دادن است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی قطعی یمنی‌ها خواهیم بود.

اذعان دشمنان بر ناتوانی خود در مقابله با ایران اسلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شکسست مداوم استکبار جهانی در برنامه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی و برنامه‌های سیاسی و اقتصادی را شاهد بودیم و امروز نوید پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان از زبان خود آن‌ها و در صحبت‌های تحلیلگران غربی به چشم می‌خورد به نوعی که برخی تحلیلگران آمریکایی با این جمله که «تهران با تهدید و تحریم‌ها منفعل نخواهد شد و احتمال دارد مانند تهدیدات قبلی و برخلاف انتظارات، فشار‌های وارده بر ایران نتیجه عکس بدهد» بر ناتوانی خود در مقابله با ایران اذعان و اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه نظام آمریکا بر اساس تبعیض نژادی و خوی استکباری شکل گرفته و دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران ایستادگی و مخالفت با استکبار و نظام‌های استکباری است، تصریح کرد: توطئه دشمنان بر علیه ملت ایران تمامی نخواهد داشت چراکه تنها جامعه‌ای که در مقابل زورگویی استکبار ایستادگی کرده است ملت ایران است و تا زمانی که آمریکا همین رویه ظلم و استکبار را دنبال کند ایستادگی ملت ایران ادامه خواهد داشت.

کارشناس آمریکایی: رهبر ایران به دلیل شاخصه غلبه بر بحران با رهبران دیگر کشور‌ها متمایز است

سرلشکر جعفری با بیان اینکه کارشناس دیگر آمریکایی این مسئله را مطرح ساخته است که رهبر ایران به دلیل شاخصه غلبه بر بحران با رهبران دیگر کشور‌ها متمایز است، گفت: عوامل معنوی و نصرت الهی تا امروز شامل حال ملت ایران بوده است و یقین بدانید تا زمانی که در همین مسیر حرکت کنیم به حول و قوه الهی شکست در جامعه ما راه نخواهد داشت.

وی با اشاره به این صحبت از رهبر معظم انقلاب که اقتدار و هیمنه آمریکا رو به زوال و افول است، اظهار داشت: آمریکا توان ندارد یک آتش‌سوزی را در جنگل‌های خود خاموش کند، در واقع این افول در همه عرصه‌ها قابل مشاهده است به نوعی که آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه جنگ‌هایی که بر علیه ایران و یا ملت‌های مسلمان حامی و پیرو انقلاب اسلامی ترتیب داد شکست خورده است.

سخنان مهم امام خمینی (ره) که برای همه مسئولان و دولتمردان امروز قابل توجه است

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه امام خمینی (ره) صحبتی دارند که برای همه مسئولان و دولتمردان امروز قابل توجه است، ابراز داشت: ایشان این موضوع را مطرح می‌کنند که «نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خارجه خود قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخوران تا کی ما را تحمل می‌کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ملت ایران را قبول دارند، به یقیین آن‌ها مرزی جز عدول از همه هویت‌ها و ارزش‌های معنوی و الهی ما ندارند.»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام خمینی در ادامه این صحبت می‌فرماید که «ما چه بخواهیم و نخواهیم صهیونیست‌ها و آمریکا در تعقیب ما خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی ما را لکه دار کنند، اما امروز همه مصیبت و عزای آمریکا در این است که نه تنها ملت ایران از تحت الحمایتی آن‌ها خارج شده است که دیگران را نیز به خروج از سلطه جباران دعوت می‌کند»

وی تصریح کرد: امروز ۳۰ سال از فرمایش این امام خمینی (ره) می‌گذارد و ملت ایران در همین صراط مستقیم که امام خمینی (ره) برای ملت ایران ترسیم کرد پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده است و شاهد نصرت و پیروزی برای پیمودن این راه به برکت خون شهیدان هستیم.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بزرگداشت شهدا را ادامه حرکت جهادی شهدا و شهادت می‌دانند و این امر نشان از اهمیت برگزاری چنین کنگره‌هایی دارد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شهدا تا زنده هستند با جان خود به جامعه بشارت می‌دهند و پس از شهادت نیز با شهادت خودشان بشارتگر به مردم هستند و ما در طول این سال‌ها این امر را به وضوح در کشور خود شاهد بودیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار اصفهان در دفاع مقدس تاکید کرد: لشکر‌های ۸ و ۱۴ از استان اصفهان از جمله لشکر‌های خط‌شکن دفاع مقدس بودند و سرداران، رزمندگان و مردم اصفهان نقش تأثیرگذاری در سرنوشت جنگ و دفاع از ایران اسلامی ایفا کردند.

برخی مسئولان گوششان سنگین شده و دیگر پیام شهدا را نمی‌شنوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیاشاره به صحبت رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ایثارگری و شهادت نهال انقلاب را زنده نگه داشته و به یک درخت تنومند کرده است، گفت: ایشان می‌فرمایند که تا زمانی که در قاموس و فرهنگ و منطق ما شهادت به همین شیوه ادامه داشته باشد هیچ قدرتی اعم از قدرت‌های استکباری و قوی‌‎تر از آن‌ها نیز نمی‌توانند بر ملت ما فائق آیند.

وی با تصریح بر این نکته که برخی مسئولان گوششان سنگین شده و دیگر پیام شهدا را نمی‌شنوند، تصریح کرد: اگر دقت کنیم به وضوح پیام شهدا را خواهیم شنید و دیگر امید و گرایشی به غرب و شرق، کفر و الحاد نداشته و تنها به نصرت الهی و راه مقاومت امید خواهیم بست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ اقتصادی ایستادگی ملت انقلاب اسلامی فتنه های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد

پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمنانِ کمین کردهِ انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان نا آگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر می‌دادند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، بنیانگذاران جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) هوشمندانه به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و توطئه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت بی نظیر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمود و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد. زیرا از ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) ارتشی‌ها با سرعت بیشتری به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان آغازین روز ها، کار خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران شروع کردند. اولین درگیری و نا آرامی در منطقه ترکمن صحرا و در نزدیک مرز‌های شوروی سابق توسط گروهک‌های چپ و مزدوران استکبار با هدف خودمختاری منطقه آغاز شد، که با اعزام یگانی از کارکنان داوطلب نیروی زمینی ارتش سرکوب شدند.
ارتش به سراغ کنترل ناآرامی‌های سایر مناطق مثل کردستان و آذربایجان غربی رفت. همزمان جنگ روانی علیه ارتش در داخل و خارج کشور به راه افتاد و به دنبال آن بودند تا ارتش را یک نیروی ضد مردمی و عامل امپریالیسم معرفی کنند که همچنان سرکوب مردم را ادامه می‌دهد و لذا باید منحل شود! و جای خود را با یک ارتش به اصطلاح خَلقی یا بی طبقه توحیدی و.. عوض کند. همین جوسازی‌ها سبب شد، شهید سپهبد، ولی الله قرنی اولین رییس ستاد مشترک ارتش پس از تغییر رژیم شاه طی نامه‌ای استعفای خود در روز‌های اول فروردین ۱۳۵۸ را به امام خمینی (ره) تقدیم کند.
کمتر از یک ماه بعد، سپهبد قرنی توسط گروهک فرقان ترور شد و به شهادت رسید تا علاوه بر آثار جنگ روانی سنگینی که بطور مستقیم و غیر مستقیم توسط دشمنان خارجی، طیف ضدانقلاب، منافقین، حزب توده و عناصر نا آگاه در ارتش جریان داشت، بی انضباطی، سستی و عدم تمکین از فرماندهان نیز به مشکلات ارتش اضافه شود.
مشکلات فراوان ارتش سبب شد تا فرماندهان وقت ارتش جمهوری اسلامی ایران با درخواست وقت ملاقات از امام خمینی (ره) برای بیرون رفتن از این وضعیت چاره اندیشی کنند و از امام (ره) بخواهند ایشان فرماندهی خود بر کل نیرو‌های مسلح را مجدداً اعلام نمایند، تا با استفاده از این حکم حکومتی قوام و انضباط بر ارتش برگردد. امام خمینی (ره) نیز با صدور پیامی تاریخی در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند. با این اقدام حکیمانه امام خمینی (ره) ارتش برای همیشه در کنار نیرو‌های مسلح کشور ماندگار شد.
درود خداوند بر ارتشیان با وفا و مدافعان از حریم کشور ایران، به ویژه شهداء گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند