Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال السد نسبت به همگروهی با تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ واکنش نشان داد.

طرفداری- عبدالله البریک مدیر تیم فوتبال السد قطر در واکنش به همگروهی این تیم با تیم‌های پرسپولیس، الاهلی عربستان و برنده پلی‌آف یک (برنده نمایندگان ازبکستان، عراق و امارات) در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 اظهار داشت:

قرعه متعادلی به ما افتاد و پیش‌بینی بازی‌های قدرتمندی را مقابل تیم‌هایی می‌کنم که هر یک برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی افزود:

همه همگروهی‌های ما قدرتمند هستند و تیم‌های بزرگی در آسیا به شمار می‌روند. قرعه جالب و قدرتمندی به ما افتاد و ما با تیم‌هایی همگروه شدیم که هر یک در آسیا تاریخچه‌ای دارند. به هر حال السد آماده ارائه بهترین بازی‌هایش و آماده رقابت‌ در مسابقات فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا است.

مدیر تیم فوتبال السد در پایان خاطرنشان کرد:

تمامی تیم‌های گروه D یکدیگر را به خوبی می‌شناسند و ما سخت تلاش خواهیم کرد تا آماده‌سازی خوبی برای این رقابت‌ها داشته باشیم و اولین هدف‌مان هم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهدبود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم

شب گذشته اتلتیکو مادرید با قبول شکست مقابل دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود به جمع 4 تیم برتر رقابت ها باز ماند.

دانلود (0.6MB)

دیگر خبرها

  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*