Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@08:21:17 GMT

تعجب استقلالی ها از حضور دوباره در گروه مرگ

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۷۰۲

تعجب استقلالی ها از حضور دوباره در گروه مرگ

رکنا: بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در تمرین امروز از اینکه دوباره در گروه مرگ قرار گرفتند متعجب شدند.

تیم فوتبال استقلال Esteghlal که خود را برای بازی با استقلال خوزستان آماده می کند از ساعت 12 امروز در زمین شماره 2 آزادی Freedom تمرینات خود را پیگیری کرد.

* آبی پوشان که در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی شرکت کرده بودند مستقیما راهی ورزشگاه آزادی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ملی پوشان استقلال بعد از پایان اردوهای تیم ملی در تمرین امروز حضور پیدا کردند. روزبه چشمی که روز گذشته نشستی را با فتحی برگزار کرده بود امروز در تمرین تیمش حاضر شد.

* پیش از شروع تمرین شفر برای دقایقی با استقلالی ها صحبت کرد.

* در حاشیه تمرین امروز کادر فنی و بازیکنان استقلال پیگیر مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان بوده و با نفرات حاضر در کشور مالزی ارتباط گرفتند. هنگامی که گروه استقلال مشخص شد بازیکنان و کادر فنی استقلال تعجب کرده و از قرعه ای که نصیبشان شد ابراز نارضایتی کردند.آنها معتقد بودند هر سال با قرعه ای سخت مواجه می شوند.

* آرمین سهرابیان که با شکستگی دست مواجه شده امروز با آتل و لباس شخصی در تمرین شرکت کرد.

* مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان هم در تمرین امروز حضور داشتند. این دو در ابتدای تمرین اختصاصی کار کردند و سپس آقاخان در برخی مراحل سبک تمرینی حاضر شد.

* بخش بعدی تمرین امروز تیم استقلال به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که بازیکنان زیر نظر شفر این مرحله از تمرین را پشست سر گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال روز 4 آذر در ورزشگاه غدیر شهر اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: استقلال Esteghlal آزادی Freedom استقلال کادر فنی و بازیکنان مرگ آزادی سالگرد عکس ایران اعدام فیلم دختر زندگی دستگیر شد تجاوز سقوط کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!