Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز چهارمحال وبختیاری،مدیرعامل فولادسفیددشت گفت:باتلاش کارکنان این مجموعه آبانماه امسال باتولید 63هزار و 45 تن آهن اسفنجی رکورد جدیدی را ثبت کرد.  
محمود ارباب زاده افزود: افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات دو عامل مهم در کسب این رکورد هستند.
وی گفت:رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در اسفند ماه پارسال به میزان 62 هزار و 200 تن ثبت شده بود که امسال با تولید 63 هزار و 45 تن آهن اسفنجی این رکورد در آبانماه شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارباب زاده همچنین گفت: در فاز دوم توسعه شرکت، پروژه فولاد سازی با پیشرفت فیزیکی 71 درصدی پیشگام طرح های هفتگانه استانی است.
وی گفت: در حال حاضر عملیات نصب برخی تجهیزات آغاز شده و بیش از نیمی از تجهیزات پروژه از کشورهای اروپایی و چین وارد سایت شده است و در ماه های اخیر،تجهیزاتی همچون Ladle Turret ، Tundish Car ، جرثقیل های 80 تن سالن ریخته گری ، تجهیزات مربوط به واحد آبرسانی ،تولید اکسیژن و هوای فشرده و مخازن مواد اولیه نصب وبا وجود مشکلات موجود و شرایط تحریم ،پروژه در بخش های مختلف فعال است.
ارباب زاده گفت: واحد احیا مستقیم این شرکت به عنوان اولین طرح از واحدهای هفت گانه استانی فولاد کشور در آبان ماه سال1395 بهره برداری رسید.
وی ابراز امیدواری کرد :با تلاش مجموعه به عنوان اولین واحد فولاد سازی در طرح های استانی، نیمه دوم سال 98 هم این بخش بهره برداری شود.
فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری با سهام 65 درصدفولاد مبارکه و35 درصد سازمان ایمیدرو در 35 کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن واقع شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رکوردشکنی فولاد صنعت تولید اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه

بازدید 3 روسیه تجهیزات غنیمت گرفته اوکراین را در مسکو به نمایش گذاشت. آن گونه که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده در این نمایشگاه یک ماهه ۳۰ خودروی مختلف از ۱۲ کشور جهان از جمله تانک‌های لئوپارد ۲ آلمان و خودرو‌های رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی که در جبهه‌های نبرد اوکراین توقیف شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. ویدیویی که توسط منابع روسی به اشتراک گذاشته شده، بقایای یک تانک جنگی آبرامز ساخت آمریکا که اخیراً در نبرد در نزدیکی شهر آودیوکا اوکراین گرفته شده را نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور