Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد روشن زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور که با شرکت 185 ورزشکار برگزار شد، محمدجعفر مرادی و پژمان یارولی توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.
وی افزود: در بخش دو نیمه ماراتن، مرادی دونده کرمانشاهی عضو آسان پرداخت با زمان یک دقیقه و 10 ثانیه و پنج صدم ثانیه از خط پایان گذشت و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشن زاده یادآوری کرد: در این بخش دوندگان تیم های استقلال تهران و دانشگاه یزد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشاره به نتایج ماده 800 متر نیز گفت: پژمان یارولی دیگر دونده کرمانشاهی عضو تیم آسان پرداخت با زمان یک دقیقه و 56 ثانیه و 87 صدم ثانیه موفق شد از خط پایان عبور و قهرمان شود.
وی ادامه داد: ورزشکاران تیم های ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
روشن زاده همچنین با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر دو و میدانی پسران کشور گفت: امیر فرزام صفری دونده کرمانشاهی است که توانست در ماده 800 متر با زمان یک دقیقه و 58 ثانیه و 19 صدم ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان برسد و مقام قهرمانی را کسب کند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه ادامه داد: المپیاد استعدادهای برتر دو و میدانی پسران کشور با شرکت 260 ورزشکار از سراسر کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
وی یادآوری کرد: به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب مبلغ هفت، پنج و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اصفهان انقلاب باشگاه های کشور ذوب آهن عنوان قهرمانی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت