Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: گروه‌های جهاد پزشکی در روستاهای محروم گناباد حضور می‌یابند. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها خراسان رضوی نظرات

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: زمانی امام خمینی(ره) فرمان بسیج 20 میلیونی صادر کردند و ما به آن رسیدیم و امروز مقام معظم رهبری فرمان تحقق ارتش 10 میلیونی صادر کرده‌اند که محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان کرد: بیش از 46 هزار بسیجی در گناباد ساماندهی شده و دوره‌های آموزشی و تکمیلی را گذرانده‌اند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: 19 گروه جهادی خواهر و برادر به تعداد 400 نفر به کل نقاط شهرستان اعزام شده و در این نقاط به ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی و فرهنگی پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیروهای بسیجی در نقاط محروم شهرستان گناباد، 5 چشمه حمام با اعتبار 25 میلیون تومان و تکمیلی 10 خانه نیازمند با اعتبار 100 میلیون تومان را انجام داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد یکی دیگر از اقدامات سپاه شهرستان را در حوزه روستاها را لایروبی 8 قنات با همکاری آستان قدس اعلام کرد و افزود: 500 بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های محروم با اعتبار 50 میلیون تومانی توزیع و 2800 پرس غذای گرم و 300 بسته غذایی نیز با اعتبار 20 میلیون تومان انجام شده است.

ابراهیم‌زاده اشاره به حوزه اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های ناحیه مقاومت اعلام و بیان داشت: با همکاری آستان قدس 400 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بین بسیجیان متقاضی پرداخت شده که تاکنون 30 نفر مشغول به کار شده‌اند که بیشتر در حوزه دام سنگین و سبک، زنبورعسل، گلخانه و بسته‌بندی زعفران بوده است.

وی با اشاره به فعال شدن گروه‌های جهادی در همه صنوف و قشرها عنوان کرد: 10 گروه جهادی پزشکی به روستاهای محروم شهرستان اعزام و خدمت ویزیت و داروی رایگان را ارائه کرده‌اند و با همکاری فنی و حرفه‌ای در چند روستا برای توانمندسازی بانوان، دوره‌های آموزشی خیاطی و آشپزی نیز برگزار کرده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد ادامه داد: دوره توانمندسازی پرورش قارچ برای بسیجیان برادر برگزار و برای جمع‌آوری محصولات کشاورزی در مناطق محروم بسیجیان کمک کرده‌اند.

ابراهیم زاده امنیت در کشور را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در راستای برقراری امنیت، گشت‌های محله محور با عنوان گشت رضویون راه‌اندازی شد و بیش از 2 هزار گشت محله از ابتدای سال در گناباد صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد ارتقاء توان رزمی بسیجیان را یکی دیگر از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان و اظهار داشت: گردان‌های بیت‌المقدس،کوثر و امام حسین(ع) در گناباد فعال شده و هر ماه فراخوانی از نیروها برای ارتقاء توان رزمی انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری 40 نهضت روشنگری، 15 یادواره شهدا در قالب طرح آبروی محله از دیگر برنامه‌ها از ابتدای سال بوده و در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی100 جلسه تربیتی و فرهنگی ویژه دانش‌آموزان برگزار کرده‌ایم.

ابراهیم زاده فعال بودن حلقه‌های صالحین شهرستان را یک بازوی مهم در انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: 430 حلقه طرح صالحین هم اکنون در گناباد فعال است و طرح شهید بهنام محمدی را نیز در 10 مدرسه و مسجد در حال انجام داریم.

وی بیان کرد: در طرح شهید بهنام محمدی در هر مدرسه سه مربی شناسایی و دوره‌های آموزشی را می‌بینند و بعد فعالیت‌های فرهنگی را در مدارس و مساجد انجام خواهند داد تا زمینه حضور دانش‌آموزان در مساجد نیز مهیا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان کرد: امروز فضای مجازی یک مقوله مهم است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند که در همین راستان گردان‌های فضای مجازی شهرستان راه‌اندازی شده و نیروها در این حوزه فعالیت می‌کنند.

گفت‌وگو از یاسر سالاری

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی

منابع خبری امروز (پنجشنبه) اعلام کردند نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از اعضای نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، منابع اعلام کردند «عمر ابو الفول» از اعضای نیروهای مقاومت گردان‌های طولکرم در خودروی شخصی خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در ورودی اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را به شدت محکوم کردند.

در همین رابطه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه خود اعلام کرد تعقیب نیروهای مقاومت در کرانه باختری توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به‌منزله یک اقدام ننگین و خیانت ملی و تنها در راستای خدمت‌رسانی به رژیم اشغالگر بوده است.

این جنبش در بیانیه خود خواستار وحدت و یکپارچگی تمامی ملت فلسطین در مقابله با اقدامات غیرقانونی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و در برابر ابزارهای فتنه و هرج و مرج شد و بر لزوم وحدت تلاش‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اراضی و مقدسات فلسطین تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت در راستای خوش خدمتی به دشمن صهیونیستی و نیز در راستای تحقق اهداف آن در تعقیب و نابودی مجاهدان فلسطینی رخ داده است. در این بیانیه همچنین آمده است تیراندازی مستقیم به سمت رزمنده گردان طولکرم نشان می‌دهد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان، این رزمنده فلسطینی را عامدانه مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت