Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:44:28 GMT

دشمن از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۴۶

دشمن از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارد

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند.

به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار شد، افزود: امروز برای دفاع از کیان ایران اسلامی هیچ چیز کم نداریم و مردم هیچ وقت نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن با جنگ سخت و توپ و خمپاره به مردم حمله می کرد اما امروز جان و روح و فکر جوانان این کشور را مورد هدف قرار داده که راه نجات جوان‌ها تربیت اسلامی آنان است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله استان تهران اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت اما بیش از 40 تهدید علیه این کشور انجام شد و مهمترین تلاش دشمن تفرقه اندازی بین این امت اسلامی بوده و خواهد بود.
سردار ذوالقدر با بیان این که جهان کفر و استکبار از وحدت ، انسجام و نشست‌های وحدت آفرین این ملت درس عبرت گرفته ادامه داد: همه باید مراقب دشمن باشیم و قدر امنیت حاکم بر کشور را بدانیم و ضمن وحدت و همدلی به هر بهانه ای جمع شویم تا دشمن ناامید و ناکام و نابود شود.
وی اورامانات را جز افتخارات نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان دلاور این منطقه با ایثار و شهادت طلبی، بصیرت و شناخت دقیق و درست از دشمن، برای دفاع از کیان ایران اسلامی به میدان آمدند و شهید حسن فیض و شهید نادر احمدی از سندهای پرافتخار شهرستان روانسر و منطقه اورامانات هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: مجاهدت و جهاد علمای فهیم و آگاه در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است چرا که در بیان حقیقت ، جدایی حق از باطل و بصیرت افزایی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
سردار ذوالقدر افزود: شهدای والامقام و خانواده های صبور آنان از همه هستی و دارایی خود گذاشتند و با جان و مال برای برقراری امنیت، ایثار و از خودگذشتگی کردند و وظیفه ما قدردانی از رشادت و شجاعت آنان است.
یکی از ماموستایان و علمای برجسته منطقه اورامانات نیز گفت: ایمان ما زمانی کامل خواهد شد که امور زندگی خود را براساس دستورات قرآن و پیامبر (ص) اجرا کنیم.
ماموستا سید جبار فرجی با بیان اینکه تند روهای مذهبی معتقدند برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) بدعت است، افزود: بدعت زمانی مایه شرارت و گمراهی است که شریعت اسلام آن را رد کند اما شریعت اسلام ، میلاد پیامبر را رد نکرده و بدانیم همه بدعت ها هم مایه گمراهی نیست و جشن میلاد پیامبر نیز یک بدعت حسنه و واجب است.
وی تصریح کرد: مراسم مولودی خوانی مراسم صلوات و ذکر و یاد خدا و تشویق مردم به این است که تلاش کنیم دین مبین اسلام همچنان مقتدر و استوار بماند و کردار و رفتار و اخلاقیات پیامبر (ص ) بازگو شود.
اجرای برنامه های مولودی خوانی و دف نوازی و شعر و مدیحه خوانی از دیگر برنامه‌های میلاد پیامبر عظیم الشان (ص) در روانسر بود که با حضور پرشور و آحاد مردم این شهرستان برگزار شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روانسر جشن ميلاد پيامبر هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید دارد
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید