Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@05:36:21 GMT

بازی مرگبار دختر۹ ساله پس از تماشای فیلم هندی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۵۵

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مرگ دختری ۹ ساله که پس از دیدن صحنه حلق آویز شدن قهرمان یک فیلم بالیوودی خودش را حلق آویز کرده بود تا شاید مانند قهرمان فیلم پس از دقایقی مجددا زنده شود، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۹ روز گذشته از یکی از مراکز درمانی واقع در شهرک رضویه خبر فوت مشکوک دختری ۹ ساله به نام ستاره، به کلانتری ۱۶۹ مشیریه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با حضور مأمورین کلانتری و برابر نظریه تیم پزشکی مبنی بر وجود آثار خفگی بر روی گردن، بلافاصله موضوع به اداره دهم پلییس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.   با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک"، تحقیقات از مادر ستاره در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ مادر ستاره که با کمک صاحب سوپرمارکت محل سکونتشان و در غیبت پدر ستاره به علت حضور در محل کار دخترش را به مرکز درمانی رسانده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بهمراه ستاره و پسرم که کوچکتر از ستاره است، یک فیلم سینمایی هندی گذاشته و آنرا تماشا کردیم؛ داستان فیلم بگونه‌ای بود که در یک قسمت از فیلم، قهرمان داستان حلق آویز شده و در ادامه فیلم مجددا زنده می‌شد. با پایان فیلم، برای آماده کردن شام به داخل آشپرخانه رفتم و بچه‌ها نیز در حال بازی کردن بودند؛ متوجه نشدم که ستاره چه زمانی به داخل اتاق خوابش رفت. پس از دقایقی ستاره را صدا کردم، اما جواب مرا نداد؛ مجددا ستاره را صدا زدم، اما باز جوابی نیامد؛ به دنبال ستاره از آشپزخانه بیرون آمده و به سمت اتاق خواب بچه‌ها رفتم. ناگهان ستاره را دیدم؛ رشته‌ای پلاستیکی که از درب کمد دیواری آویزان شده بود، دور گردن دخترم قرار داشت؛ ستاره حرکت نمی‌کرد؛ ترسیدم و با صدای بلند او را صدا زدم، اما صدایی از ستاره نیامد؛ به سرعت به داخل کوچه آمده و از اهالی محل کمک خواستم؛ صاحب سوپرمارکت محل با شنیدن فریاد، التماس و خواهش‌هایم برای کمک کردن به دخترم به داخل خانه آمد؛ گردن ستاره را از داخل رشته پلاستیکی در آورد؛ چندین بار به او تنفس مصنوعی داد، اما ستاره نفس نمی‌کشید؛ به سرعت ستاره را سوار ماشین کرده و به مرکز درمانی رساندیم؛ تیم پزشکی تلاش زیادی کرد، اما ستاره ... ".

در ادامه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل زندگی ستاره به بررسی اظهارات مادر ستاره پرداختند؛ جسد ستاره نیز به پزشکی قانونی منتقل شد و برابر نظریه تیم پزشکی اعلام شد که هیچگونه آثار ضرب و شتم بر روی جسد وجود نداشته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده فوت دختر ۹ ساله پرونده با موضوع فوت مشکوک تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازی مرگبار دختربچه فیلم هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش