Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، اول آذر در دیدار با اعضای بسیج ادارات، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها و کارکنان سپاه ناحیه اراک که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، تقارن دو هفته وحدت و بسیج را به فال نیک گرفته و گفت: این دو مناسبت ارزشمند دو قله بلند گران‌بهایی است که باید پاس داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بسیج درخت تنومند، فعال و قدرتمندی است که در عرصه جهانی عرض اندام کرده و چشم‌های جهانیان را به خود معطوف ساخته است. امریکا با تحت فشار گذاردن ملت ایران آبروی خودش را می‌برد؛ چراکه مردم این سرزمین همواره روزهای سخت را پشت سر گذارده و سعی در بهتر کردن اوضاع دارند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی به شهادت شیخ باقر نمر و 46 نفر از یاران به دستور آل‌سعود اشاره کرد و افزود: باید همواره مراقب بود تا جریان‌های تند افراطی بهانه دست دشمن ندهند و با یک کار بی‌حساب، بی‌منطق و خودسرانه بهانه دست دیگران ندهند، حمله به سفارتخانه کشورها به مصلحت نیست و به ضرر نظام تمام می‌شود، پاسداری از امنیت سفارتخانه‌ها در کشور به دست ما سپرده شده است.
امام جمعه اراک اظهار کرد: هفته بسیج یکی از یادگاران امام راحل است، بسیج سرمایه عظیمی هم برای کشور و هم بلاد اسلامی است، فرهنگ و مکتب بسیج زمینه‌ساز تشکیل بسیج مردمی عراق یا «حشد الشعبی» شد و این تشکل توانست عراق را از چنگال داعش نجات دهد، در سوریه نیز نیروهای مردمی با الگو گرفتن از بسیج ایران توطئه‌های داعش را سرنگون کردند. وظیفه ما و همه مسئولان است تا از این شجره حمایت کنیم تا این نهاد انقلابی طوفاتی‌تر، پویاتر، کوبنده‌تر و ریشه‌دار‌تر از گذشته پیش رود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر ضرورت شاخه‌‌های بسیج در دل خانواده‌ها، بیان کرد: لازم نیست حتما برای بسیجی بودن لباس فرم بسیجی به تن کرد، مهم این است که افکار، اعمال، رفتار و منش بسیجی باشد، همه در اردوگاه امام زمان(عج) هستیم و باید گوش به فرمان ایشان باشیم.
وی ادامه داد: در همه عرصه‌ها بسیج حضور نقش‌آفرین دارد. سازماندهی حکیمانه و آموزش مردمی به واسطه بسیج مدیریت می‌شود و هر جا نیاز شد آماده پا به عرصه می‌گذارند، بسیجیان همواره برای تعظیم شعائر دینی آماده‌اند، ما هر مسئولیتی که داریم همگی بسیجی محسوب می‌شویم که باید در این زمینه نیز مسئولیت خود را به نحو احسن اجرایی کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: بسیج در درجه اول هویت و شخصیت است، همه ما دارای هویت دینی، ایمانی و اعتقادی هستیم که بسیجی بودن در بطن این هویت‌ها نهفته است. بسیج پشتوانه و ستون فقرات نظام، رهبری و مردمی است که با شمشیر بُرنده خود برای خدا آماده است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: بسیجیان هم دوست‌شناس و هم دشمن‌شناس هستند و در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی مجاهدت دارند. بسیجی‌ها در همه موارد مؤمن مجاهد هستند. امروز مسأله فرهنگ ‌ام‌المصائب است، فرهنگ انقلابی بودن، انفلابی، انقلابی اندیشیدین و انقلابی عمل کردن باید در جامعه نهادینه شود و این امر مهم با وجود فعالیت بسیج محقق می‌شود.
وی ادامه داد: کار فرهنگی امروز از هر کاری واجب‌تر است که می‌تواند به صورت فعالیت سازمان‌یافته، غیر سازمان‌یافته، در فضای مجازی و ... مطرح شود. دشمن همه ابزار را در اختیار دارند، ما با هرآنچه در اختیار داریم باید به جنگ با جنگ نرم و فرهنگی دشمن برویم، آنان با تبلیغ مسیحیت مبانی اعتقادی جوانان و نوجوانان ما را هدف گرفتند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: مسأله اقتصادی که یکی دیگر از مشکلات است، ظرفیت خوبی داریم که باید بهره‌برداری کنیم که اگر از این ظرفیت‌ها درست استفاده نکنیم تا یکصد سال دیگر نیز وضعیت به همین منوال پیش می‌رود. باید در بخش اقتصاد مولد و تولید‌کننده باشیم.
وی با اشاره به وضعیت پالایشگاه و شرکت‌های فعال اراک، اظهار کرد: ضعف مدیریت باعث بروز بسیاری از مشکلات می‌شود، اسلام همواره به حسن تدبیر توصیه کرده است، روی صادرات و تولید سرمایه‌گذاری کنیم تا اقتصاد ما وابسته به اقتصاد نفتی نباشد.
نمانیده ولی فقیه در استان ادامه داد: تلاش در برابر فرهنگ مهاجم بیگانه و پاسداری از هویت ایمانی، دینی و اعتقادی بسیار حائز اهمیت است و با حفظ فرهنگ اسلامی از بروز آسیب‌های اجتماعی در نسل جوان و نوجوان جلوگیری کنیم.
به گزارش ایکنا، سرهنگ محمدرضا عسگری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، در ادامه گفت: امروز شرایط به گونه‌ای است که دشمن جنگ تمام‌عیار اقتصادی، تبلیغاتی، روانی و جنگ نرم را اغاز کرده و با قدرت پیش می‌برد، بسیجیان با اطاعت از اوامر فرمانده کل قوا قوی‌تر از گذشته و با اندیشه بهتر در صحنه حاضر هستند.
وی به تشریح برنامه‌های بسیج پرداخت و در این رابطه به خدمت‌رسانی در راستای اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، برپایی مناسبت‌های مذهبی، روشنگری بصیرتی، آماده‌سازی نوجوانان در سطح محله، تبیین فرمایشات رهبری، سخنرانی در مساجد، دیدار با خانواده شهدا، برپایی یادواره شهدا، برگزاری مسابقات قرآن، ورزشی، اردوهای راهیان نور و جهادی، کمک به امنیت پایدار در کنار مأموریت ذاتی اشاره کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع استادیاران صالحین صبح چهارشنبه با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری استاد شبکه تربیتی بسیج استان بوشهر و نیز سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه استان بوشهر و استادیاران شبکه تربیتی بسیج برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج راهبرد و اهداف برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر را برای سال ۱۴۰۳ تبیین کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر در عرصه دارالقرآن بسیج، دوره‌های آموزشی طرح ولایت و توانمند سازی ارکان شبکه، اردوهای تربیتی، نظارت‌ها و بازرسی از کمیت و کیفیت را ارائه داد.

در ادامه احکام مسئولیتی استادیاران جدید توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به افراد اعطا شد.

کد خبر 6087179

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی