Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا هفته آینده مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب کارکنان دولت برای افزایش قدرت خرید و تامین معیشت آنها بدون در نظرگرفتن بُعد خانوار واریز می شود.

 

احمد میدری اظهار داشت: حمایت از کارمندان دولت به شیوه نقدی خواهد بود. البته در کنار حمایت نقدی از کارمندان دولت، سبد کالا هم به آنها تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کارگران صرفاً بسته حمایتی دریافت کرده‌اند که میزان ارزش این بسته حمایتی با توجه به بعد خانوار بوده و به همین دلیل رقم آن از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

 

معاون امور رفاهی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارکنان دولت بدون در نظر گرفتن بعد خانوار آنها رقم ۲۰۰ هزار تومان برای افزایش قدرت خرید دریافت خواهند کرد که این رقم تا پایان هفته آینده به حساب آنها واریز می شود.

منبع: ایبنا

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سبدکالا تومان اقتصادی اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود