Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:18:32 GMT

هت‌تریک حذف نمایندگان ایران با شکست عاشورزاده

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۹۵

هت‌تریک حذف نمایندگان ایران با شکست عاشورزاده

سومین نماینده تکواندو کشورمان نیز با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فینال گرندپری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن نخست المپیک(58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده در دور نخست به مصاف «صفوان خلیل» نفر یازده رنکینگ المپیک از استرالیا رفت و با برتری 8 بر 5 حریف « ویتو دل آکوئیلا» از ایتالیا شد در مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

 

نماینده تکواندو کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی در دیداری نزدیک و نفس‌گیر مقابل تکواندوکار ایتالیایی که در حال حاضر در جایگاه چهاردهم دنیا قرار دارد با نتیجه 29 بر 27 مغلوب شد تا به عنوان سومین نماینده حذف شده کشورمان در این رقابت‌ها باشد.

 

در رقابت‌های صبح امروز نیز آرمین هادی‌پور و ابوالفضل یعقوبی با شکست در دور نخست از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

در وزن 80+ کیلوگرم نیز سجاد مردانی در دور نخست با نتیجه 9 بر 3 مقابل "ودران گولس" از کرواسی به برتری دست یافت تا در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «ایوان تراجکویک» از اسلوانی برود.

 

تیم ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور یافته است و فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی ملی‌پوشان کشورمان را هدایت خواهند کرد.

 

گفتنی است، این رقابت ها G8 می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد