Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم یمن با تاکید بر اینکه حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن آشکارا اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: آنچه امروز در جهان اسلام می گذرد ناشی از مصیبت ها و بلایایی است که از به هم پیوستگی سیاست های امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود از یکصد سال پیش تاکنون به وجود آمده و این هندسه مصیبت در جهان اسلام به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امریکا جهان اسلام را بخش لاینفکی از جغرافیای سیاسی خود می داند گفت: در منطق سیاسی امریکا جهان اسلام و آنچه آنان آن را خاورمیانه می دانند به عنوان سکوی پرش امریکا و غرب به تراز برتر قدرت جهانی است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این آرزوی امریکا در دوره هایی به واقعیت پیوست افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد امواج بیداری و مقاومت اسلامی دربرابر رویای امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، تقابل راهبردی بین دنیای استکبار و جهان اسلام و ایستادگی در مقابل زورگویی های امریکا و استکبار شکل گرفت و ضربات وسیع، سیلی های محکم و شکست های تاریخی به امریکائیان وارد شد.

وی اضافه کرد: صهیونیست ها مجبور به دیوارکشی و فلسطینیان بیدار و گروههای جهادی مسلح شدند و امروز موازنه میدانی درگیری ها را گروههای جهادی در جهان اسلام به نفع خود تغییر داده اند.

سردار سلامی با اشاره به بیداری گروه‌های جهادی در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و افغانستان گفت: در لبنان حزب الله قدرتمند شکل گرفت و شکست های بی شماری به صهیونیست ها وارد آمد، در سوریه ارتش مردمی در کنار ارتش شکل گرفت و تکفیر شکست خورد و داعش نابود گشت.

جانشین فرمانده سپاه بیان داشت: اینها پیروزی های شگفت انگیز جهان اسلام است که به واسطه وحدت شیعه و سنی در میدان با خون شکل گرفت و اینها شکست های دیگری بر امریکا بود. در این سالها امریکاییان از مسلمانان شکست خوردند اما عبرت نگرفتند.

وی همچنین با اشاره به بکارگیری همه جانبه قدرت، سیاست و استراتژی از سوی امریکا برای تضعیف ملت ایران و از بین بردن مقاومت افزود: ملت ایران در پرتو رهبری امام راحل و آیت الله خامنه ای در مقابل امریکا ایستاد و این نظریه را ثابت کرد که یک ملت با اتکا به اعتقاداتش می تواند بر دشمنان غلبه کند.

سردار سلامی با اشاره به محاصره یمن از سوی رژیم آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن با حمایت امریکا افزود: ملت ایران امریکا را به زمین زد و جلوه دیگری از روح مقاومت بر پیکره امت اسلامی دمید. روش امریکا مقابله با ملت هاست و این روزها در کلام رئیس جمهور امریکا که ملت ایران را تروریست خواند مشخص است ولی امریکا باید بداند ملت ایران ملتی مقاوم، هوشیار و آگاه است و در برابر تمامی توطئه ها و تهدیدها سربلند و پیروز خواهد ایستاد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورمیانه سپاه پاسداران فلسطین مسلمان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تجمع علمای مسلمان در این بیانیه تأکید کرد: این عملیات منحصر به‌فرد علیه مواضع رژیم صهیونیستی که در واکنش به تجاوز وحشیانه این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، اقدام بی‌سابقه‌ای بود که مزدوران و بزدلان گمان می‌کردند انجام نخواهد شد؛ زیرا آنها رهبری الهی و الهام بخش جمهوری اسلامی ایران را نمی‌شناسند. 
  در ادامه این بیانیه آمده است: تجمع علمای مسلمان مانند همه مسلمانان و آزادگان جهان اقدام جمهوری اسلامی ایران را حق طبیعی این کشور می‌داند که مبتنی بر قوانین بین‌المللی است که کشورها را در برابر تجاوزگری حفظ می‌کند؛ چرا که برای دفاع از خود نیاز به اجازه از هیچ کسی نیست. 
  تجمع علمای مسلمان افزود: جمهوری اسلامی ایران منتظر بود که جهان استکبار و شورای امنیت تجاوزگری آشکار به کنسولگری این کشور در دمشق را محکوم کند، ولی آنها در قبال این مسئله سکوت کردند؛ این درحالی است که اگر اقدامی علیه رژیم صهیونیستی یا دولت‌های مزدور غرب صورت می‌گرفت، جهان استکبار دنیا را زیر و رو می‌کرد. و همانطور که می‌بینیم شورای امنیت امروزه برای محکوم کردن جمهوری اسلامی ایران به خاطر حق مشروع دفاع از خود، جلسه برگزار می‌کند. 
  این بیانیه تأکید کرد: شبی که موشک‌ها و پهپادهای نیروی هوافضای ایران شلیک شدند، شب بسیار بزرگی بود و با وجود مشارکت آمریکا و هم‌پیمانان و مزدوران منطقه‌ای آن برای مقابله با موشک‌ها و پهپادها؛ اهداف دقیق تعیین شده برای این عملیات محقق شد. عملیات الوعد الصادق زلزله‌ای را در رژیم صهیونیستی به وجود آورد که پس لرزه‌های آن تا مدت‌های طولانی باقی خواهد ماند و پیامدهای آن به زودی پدیدار خواهد شد و مسئله فلسطین را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد. این عملیات باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد؛ و هم اکنون نیز از داخل این رژیم صداهایی به گوش می‌رسد که مسئولان دیوانه و بی‌‌پروای این رژیم را مسئول این واقعه می‌داند. این عملیات حتما باعث عقب نشینی رژیم صهیونیستی از ادامه تجاوز به غزه خواهد شد، مگر آن که بخواهد با ادامه این عملیات جنون‌آمیز به پایان خود نزدیک‌تر شود. 
  تجمع علمای مسلمان خاطرنشان کرد: رهبری سیاسی جمهوری اسلامی ایران به وضوح اعلام کرد که این پاسخ محدود بود و ایران در آن فقط از بخشی کوچک از امکانات نظامی خود استفاده کرد و اگر دشمن صهیونیستی به فکر پاسخ بیفتد، با پاسخ متفاوتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین جهان استکبار باید نتانیاهوی دیوانه و بی پروا را کنترل کند، زیرا در غیر این صورت منطقه به سوی جنگ‌های مستقیم رفته و در نهایت باعث بروز جنگ جهانی خواهد شد، مسئله‌ای که پایان موجودیت رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • رئیسی: ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • عملیات سربازان اسلام در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی مایه سربلندی مسلمانان جهان شد
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است