Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:02:58 GMT

ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج مورد بازدید قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۳۰۷۸

ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر کشور پیش از ظهر امروز در ادامه سفر یک روزه خود به استان کردستان از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با هدف بررسی مشکلات و پیشرفت مصوبات سفر قبلی خود در رابطه با این منطقه بازدید کرد.

ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت از کمترین امکانات خدماتی و رفاهی بی بهره است و در سفر پیشین وزیر کشور چندین مصوبه در راستای ساماندهی این منطقه مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است وزیر کشور امروز صبح وارد استان کردستان شد و در فرودگاه شهدای سنندج مورد استقبال استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت و از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان کردستان شرکت در جلسات شورای تامین و همچنین شورای توسعه استان است.

بازدید از چند طرح عمرانی و صنعتی، طرح تعریض گردنه صلوات آباد، ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گلان و طرح احیای بازآفرینی شهری منطقه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور است.

همچنین حضور در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پردیس سینما بهمن سنندج پایان بخش برنامه های وزیر کشور در این سفر یک روزه است و پس از آن ساعت ۲۱ سنندج را ترک می کند.

کد خبر 4465756

منبع: مهر

کلیدواژه: سفر استانی سنندج عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان

مرحله سوم رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال مردان کشور در گروه R از شامگاه چهارشنبه به میزبانی سنندج شروع شد که در اولین بازی، تیم خانه بسکتبال کردستان با نتیجه ۷۱-۷۵ از هیرکان رشت شکست خورد.

این رقابت ها با حضور تیم های هیرکان رشت، رعد پدافند شیراز، شهرداری گنبد و خانه بسکتبال کردستان برگزار می شود که تیم رعد پدافند شیراز از حضور در این مرحله انصراف داد.

مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال آقایان با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار می شود و در پایان هشت تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

این رقابت‌ها به مدت سه روز در سالن آزادی سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم