Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - فرماندار کلاله از دستگيري دو نفر از عوامل تهيه و توزيع انواع کود شيميايي تقلبي و کشف 50 تن از اين کودها از سه انبار در اين شهرستان خبر داد.

محمد حميدي روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به فصل کشت پاييزه و بهره گيري کشاورزان از کود شيميايي براي توليد بيشتر و درپي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر توزيع کود شيميايي تقلبي دراين شهرستان، تيمي متشکل از نيروهاي اطلاعاتي و انتظامي و دستگاه هاي متولي شامل جهادکشاورزي و صنعت ، معدن و تجارت، فعاليت خود را براي کشف موضوع آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندارکلاله ادامه داد: براساس فعاليت هاي گسترده اي که اين تيم داشت، ديروز 50 تن انواع کود شيميايي تقلبي از سه انبار در اين شهرستان کشف و دو نفر از عوامل باند تهيه وتوزيع کود شيميايي تقلبي و مضر به حاک و محصولات زراعي دستگير شدند
حميدي با بيان اينکه دستگير شدگان پس از طي مراحل قانوني و تشکيل پرونده دراختيارمراجع قضايي قرار گرفتند، گفت: ساير اعضاي اين باند متواري شده اند که به وسيله نيروهاي مرتبط تحت تعقيب هستند.
فرماندار کلاله اظهارداشت: بر اساس آزمايشات و بررسي هاي صورت گرفته محموله هايي که از سوي اعضاي اين باند تحت عنوان کود سالم دراختيار کشاورزان قرارگرفته مي تواند زمينه آلودگي خاک زراعي و محصول توليدي را فراهم مي کند.
شهرستان کلاله در شرق استان کلستان با بيش از 130 هزار نفر جمعيت، 68 هزار و 203 هکتار زمين زراعي و باغي دارد.
7478/1860
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علی نوری‌نژاد از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری در اراضی زراعی در اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اراضی زراعی روستا‌های چالی و شیرجیکلا این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور اتمام این مسیر انتقال آب، برنامه ریزی برای تامین اعتبار جهت ادامه ایجاد کانال انتقال آب در دستور کار این مدیریت در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین