Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، رئیس کل، اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان بسیجی دادگستری فارس در اولین روز از هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای شیراز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب تجدید میثاق کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این مراسم مسئولان قضایی استان فارس به مقام شامخ شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردارن شهید عبدالله اسکندری و عباس دوران، ادای احترام کرده و مزار آنان را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند. در حاشیه این مراسم که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، معاون قضایی و فرهنگی دادگستری استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: “فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” گفت: شهداء زندگان واقعی و عندربهم یرزقون هستند چرا که به فرموده خداوند متعال کسانی که جهاد فی سبیل‌الله می‌کنند از بالاترین درجات و اجر و قرب الهی در جوار حق تعالی برخوردارند .  حجت الاسلام و المسلمین سید صدراله رجایی نسب با اشاره به آیه شریفه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون» خاطر نشان کرد: شهدای ما زنده هستند و درهمه لحظات حاضر و ناظر بر اعمال ما بوده و هستند و این ماییم که امروز نیازمند شفاعت شهداء نزد خداوند متعال هستیم البته مشروط براین که در راه آن ها قدم برداریم .  رجایی نسب با بیان اینکه همه وامدار خون شهداء هستیم گفت: همه مسئولین در بخش های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت سنگین و خطیری برعهده دارند و آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانتی است که شهداء به ما سپرده اند .  معاون قضایی و فرهنگی دادگستری استان فارس تجدید میثاق با شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: همه ما باید مواظب باشیم از آرمان‌های شهدای گرانقدر  و راه انقلاب منحرف نشویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس اعضای شورای انقلاب انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند