Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر محرم پور رحمان اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر به مدت ۲ روزبه مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند و از مناطق عملیاتی و از یادمان‌های مختلف بازدید خواهند کرد وهدف از این سفر معنوی آشنایی بافرهنگ ایثار واز خود گذشتگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: زمانی شهدا و رزمندگن و بسیجیان از اسلام از این مرزوبوم دفاع کردند و در حال حاضر این وظیفه ما است که راه آن عزیزان را ادامه داده و با تلاش همه جانبه راه شهداء را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: امروزه استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای سرنگونی نظام به کار بسته وسعی میکند به طرق مختلف نظام را سرنگون کند وما باید در مقابل جبهه استکبار با تلاش‌های شبانه روزی وبا الگوگیری از شهیدان برای بقای عزتمندانه این انقلاب تلاش خود را در زمینه‌های گوناگون از جمله در زمینه اقتصادی به کار گیریرم.   در این مراسم نیز مهدی غزنوی مدیر آموزش و پرورش منطقه، هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را، آشنایی با جهاد در راه خدا و مسئولیت پذیری دانست و تصریح کرد: تجدید خاطرات حماسه رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاورد‌های دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش آموزان از سایر اهداف این اردو‌ها است.

گفتنی است مهدی غزنوی، برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش آموزی را به دلیل آشنا سازی نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس، بسیار مهم بیان نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان