Web Analytics Made Easy - Statcounter

تذکر به استقلال: بدهی بویان را پراخت کنیدبه گزارش بلاغ،مهم ترین مشکل استقلال در این برهه پرداخت بدهی هایی برجا مانده از دوران مدیریت سیدرضا افتخاری است.  

مدیری که تمام اختیارت باشگاه را به پندار توفیقی ، مسئول نقل وانتقالات آن زمان سپرد ونتیجه ای اعتماد هم حالا شده بدهی های سنگینی که به شدت آینده باشگاه استقلال را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی بویان نایدنف از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده و خواستاردریافت مطالبات خود شده است.

بویان نایدنفت که با وجود مصدومیت با استقلال قرارداد منعقد کرد، خواستارمطالبات خود شده و باشگاه استقلال اکنون چاره ای جزپرداخت این بدهی ندارد. شاید اگر بویان  نایدنف عملکرد مطلوبی درترکیب استقلال داشت، هیچ کس اکنون بابت پرداخت الباقی دستمزد این بازیکن دلش نمی‌سوخت اما نایدنفت هیچ بیلان کاری مثبتی دراستقلال نداشته و از جمله خارجی هایی بوده که عملکرد درخشانی دراستقلال نداشته است و حالا مدیران باید دستمزد بازیکنی را پرداخت کنند که حتی یک حرکت ماندگار هم درذهن هوادارن این باشگاه نکاشته است.

پرداخت دستمزد این بازیکن از آن نقطه برای استقلال دردسرایجاد می‌کند که یکی از شروط کسب مجوز حرفه ای برای حضوردررقابت های لیگ قهرمانان آسیا نداشتن بدهی است. با توجه به اینکه ماجرای نایدنف بین المللی شده کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز باشگاه استقلال را تحت فشار قرارداده تا هرچه زودتر این بدهی پرداخت شود. نامه ای که اخیرا به باشگاه استقلال شد حول همین محور است و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به جهت جلوگیری از ابطال مجوز حرفه ای این باشگاه خواستارپرداخت مطالبات بویان نایدنف شده اند تا این پرونده به خوبی وخوشی درفیفا جمع شود. هرچند که برای استقلال بار مالی بسیار سنگینی به همراه خواهد داشت و این باشگاه را بازهم با مشکلات مالی بزرگی مواجه خواهد کرد. البته نایدنف تنها یکی از آن شش بازیکنی خارجی است که از این باشگاه به مراجع بین المللی شکایت کرده ند وآرام آرام باید درراستای تسویه حساب با دیگرخارجی ها نیز قدم هایی برداشته شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند

همزمان با روز معلم، معلمان نیکوکار با پرداخت ۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی یکی از همکاران خود را که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان‌دوستانه با اهدای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه‌اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی خود را هم فروخته است و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده، نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند؛ همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 749785

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست