Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@17:05:22 GMT

ساماندهی قاچاق کتاب در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۳۷۰۵

ساماندهی قاچاق کتاب در پایتخت

به‌ گزارش ‌جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمد جواد حق شناس صبح امروز در حاشیه کتابگردی با بیان این که مشکل قاچاق کتاب بسیار جدی است، گفت‌: اخیرا مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد چهار الی پنج انبار کتاب را که حدود دو میلیون جلد کتاب قاچاق در آن وجود داشت را کشف کردند و این حرکت مافیایی به قصد ضربه زدن است.

وی با بیان این که قرار شد با شهرداری منطقه یازده و شش جلسه‌ای برگزار کرده و با همکاری شرکت شهربان جلوی دستفروشی کتاب قاچاق را بگیریم، خاطر نشان کرد: برای فروش کتاب های دست دوم نیز برنامه‌های ویژه‌ ای داریم که تا فضای کافی در اختیار آنها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی