Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یوسف صیادی درباره چگونگی پیورستن خود به این برنامه توضیح داد: کلاهبرداری‌ها و معضلات اینترنتی چیزی است که در برنامه «همین الان یهویی» اطلاع رسانی می‌شود. همه چیز سر جای خودش بود و فقط بخش نمایشی را کم داشت. در چند قسمت نخست خودم در چند نقش بازی می‌کردم و در فضای کروماکی ضبط می‌کردیم اما بعد به آقای محسنی، تهیه کننده و کارگردان کلی کار، پیشنهاد دادم از بازیگران طنز دیگری استفاده کنیم و کارگردانی آن بخش نمایشی را بر نیزعهده گرفتم و همان محتوای قبلی را این بار با طنز و پویایی بیشتری و با حضور چند بازیگر، به نمایش در آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر شناخته شده عرصه طنز درباره میزان تأثیرگذاری برنامه‌هایی از این دست عنوان کرد: مسائل و نکات بسیاری وجود دارد که مردم از آن غافلند یا سهل‌انگاری می‌کنند؛ مثلا نگفتن رمز کارت بانکی به دیگران وعوض کردن آن هر چند وقت یک بار، استفاده از رمزهایی که ساده و قابل حدس نباشد، توجه به اسپل آدرس شاپرک و پیش بینی کلاهبرداری‌هایی که ممکن است با ایجاد درگاه‌های پرداخت مشابه اتفاق بیفتد و البته تماس‌های عجیب و غریبی که گاها برقرار می‌شود. به خود من زنگ زدند و گفتند فلان مبلغ را برنده شده‌ای و برو جلوی دستگاه عابربانک و یک سری کار را انجام بده و ... . هنوز هستند مردمان ساده‌دلی که در مواجهه با چنین اتفاقاتی فریب بخورند. 

یوسف صیادی در پایان گفت: این گروه برنامه‌سازی گروه خوب و جمع و جوری بودند. آقای محسنی با وجود جوان بودن، خیلی کارآمد جلو رفت. همیشه وقتی لیدر کاری خوب باشد بقیه تیم با موفقیت قدم‌ برمی‌دارند و من از این همکاری راضی بودم، چراکه در طول کار با محدودیت خاصی هم مواجه نشدیم؛ یعنی بنا به نوع موضوع مورد نظر می‌توانستیم زمان آیتم را کم و زیاد کنیم و خلاصه خوشحالیم که حق مطلب ادا می‌شد.

برنامه همین الان یهویی به تهیه کنندگی و کارگردانی سید جواد سید محسنی جمعه ها حوالی ساعت ٢١:۵۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که حمزه یوسف، نخست‌وزیر اسکاتلند چند روز پس از پایان دادن به توافقنامه ائتلاف دولتی بین حزب ملی اسکاتلند که او رهبری می‌کند و حزب سبزها، قصد استعفا از سمت خود را در سایه رای عدم اعتماد احتمالی دارد. 

براساس گزارش النشره، فروپاشی این توافق پس از آن صورت گرفت که دولت اسکاتلند در ۱۸ آوریل اعلام کرد که هدف خود را برای کاهش ۷۵ درصدی انتشار کربن تا سال ۲۰۳۰ لغو می‌کند. پس از پایان ائتلاف، هر دو حزب مخالف محافظه کار و  حزب کارگر به یوسف پیشنهاد عدم اعتماد دادند و قرار است رای گیری برای این هفته برگزار شود.

حزب سبزها روز پنجشنبه تایید کردند که با احزاب اصلی اپوزیسیون از جمله حزب محافظه‌کاران و حزب کارگر همراه خواهند شد و علیه حمزه یوسف رای خواهند داد. لورنا اسلیتر از حزب سبز و قائم مقام وزیر اول گفت: «ما دیگر به دولت مترقی اسکاتلند که کار صحیح را برای تغییرات اقلیمی و طبیعت انجام دهد، اعتماد نداریم.»

شایان ذکر است که یوسف (۳۹ ساله) که در مارس ۲۰۲۳ پس از نیکولا استورجن به قدرت رسید، اولین رهبر مسلمان یک دولت در اروپای غربی است.  در صورت استعفا، پارلمان ۲۸ روز فرصت دارد تا نخست وزیر جدید را تعیین کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت