Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل AFC رقابت های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا را جذاب و سخت توصیف کرد.

طرفداری- دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می گوید حضور تیم‌های بزرگ و پرافتخار در در گروه سوم باعث می شود که بازی های این گروه از سوی دوستداران فوتبال در داخل و خارج آسیا دنبال شوند.

به گزارش فارس، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در مالزی برگزار شد و استقلال و پرسپولیس دو نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال در گروه سوم با تیم های العین امارات، الدحیل قطر و الهلال عربستان رقیب شد که سخت ترین گروه است و می توان این گروه را گروه مرگ دانست. پرسپولیس در گروه چهارم با تیم های الاهلی عربستان، السد قطر و یک تیم دیگر که از طریق پلی آف مشخص می شود، رقیب شد.

داتو ویندسور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره گروه سوم این رقابت ها که تیم های پرافتخار آسیا یعنی الهلال، العین و استقلال حضور دارند، گفت:

به نظرم این گروه واقعا گروه جذاب و سختی است. حضور تیم‌های بزرگ و پرافتخار در در گروه سوم باعث می شود که بازی های این گروه از سوی دوستداران فوتبال در داخل و خارج آسیا دنبال شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم

به گزارش همشهری آنلاین مدیرعامل سابق استقلال در پیامی نوشت:

????به نام تنها دادگر هستی

هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

????امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

????با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

????از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر 848964 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال