Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@03:42:04 GMT

اجلاسی برای گسترش فرهنگ نماز + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۴۵۲۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس ، دبیر هیات دولت در این اجلاس گفت: موضوع امسال اجلاس سراسری نماز در کشور و استان‌ها طرح سئوال شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز است و یکی از راه‌های پاسخ به این سئوالات رجوع به سیره پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است.
محسن میرزایی افزود: شیوه‌های جذب افراد به نماز در سطوح مختلف یکسان است و ذکر راهکار خداوند برای مقابله با غفلت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیان اینکه
سرپرست استانداری فارس هم در این اجلاس گفت: تولید محتوای مناسب برای گسترش این فرهنگ باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و ما از هرگونه تلاش برای گسترش فرهنگ نماز حمایت می‌کنیم.
یدالله رحمانی افزود: فعالیت‌های سخت افزاری و نرافزاری در این زمینه از طریق احداث مکان و بهره گیری از هنرمندان می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات در جامعه پیشگیری و آن‌ها را درمان کند.
در پایان این مراسم از ۴۹ مدیر دستگاه اجرایی، فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، واحد تولیدی و اصحاب رسانه که بیشترین اهتمام را برای برپایی، احیا و گسترش نماز را داشتند، تجلیل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اجلاس فرهنگ نماز شیراز فارس خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار + عکس

حمل جنازه‌ها در دوره قاجار بدون تجهیزات لازم انجام می‌شد و دردسر‌های فراوانی داشت. در این تصویر کمیاب، شیوه حمل جنازه در دوره قاجار را مشاهده می‌کنید.

منبع: همشهری

tags # تاریخ معاصر ایران ، قاجار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تصویری نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار + عکس
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • رسانه، سلاح اصلی در جنگ فرهنگ‌ها، ایدئولوژی‌ها و جهان‌بینی‌هاست
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود