Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:25:50 GMT

4 تن موادغذایی غیرقابل مصرف در میاندوآب امحا شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۴۵۳۵

4 تن موادغذایی غیرقابل مصرف در میاندوآب امحا شد

سهراب حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد غذایی شامل انواع لبنیات، نوشیدنی ها و مواد پروتئینی است که طی چند ماه گذشته توسط کارشناسان این شبکه هنگام بازدید از مراکز عرضه کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: این مقدار مواد غذایی به علت فاسد بودن و منقضی شدن تاریخ مصرف آنها توقیف و جمع آوری شده است و در صورت مصرف توسط شهروندان می توانست سلامتی آنان را با تهدید مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حیدری گفت: این مقدار مواد غذایی با حضور نماینده مقام قضایی در محل دفع پسماند شهری این شهرستان امحا شد. 
حیدری از عموم مردم خواست که مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و به مشخصات بهداشتی محصولات از قبیل پروانه ساخت، مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.
وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به صورت حضوری به واحد تخلفات بهداشتی یا از طریق شماره تماس 45226666- 044 اطلاع رسانی دهند.
به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 6 تن انواع مواد غذایی غیرقابل بهداشتی در این شهرستان کشف و امحا شده است.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی کشف و ضبط لبنیات مواد غذایی مصرف 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان