Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تيم فوتبال استقلال پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفى هنوز نتوانسته در رقابت هاى ليگ برتر نتايجى خوبى را رقم بزند حال  استقلالی ها  در قرعه كشى رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا ٢٠١٩ با العين امارات ،الدحيل قطر و الهلال عربستان هم گروه شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهى كه بدون شك براى استقلالى ها سخت خواهد بود.حريفان تيم فوتبال استقلال طبق ادعا هاى خود براى قهرمانى پاى به رقابت هاى آسيايى ٢٠١٩ مى گذارند و استقلالى ها با شرايطى كه اين روزها دارند كار سختى در پيش رو خواهند داشت.

تيم هاى الدحيل قطر ،العين امارات و الهلال عربستان با جذب بازيكنانى كه داشتند شرايطشان از استقلال بهتر است و مديران اين تيم نيز درصدد هستند تا در نيم فصل با تقويت تيم بتوانند حريفان را از پيش رو بردارنداستقلال در حال حاضر با كسب ١٥ امتياز در رقابت هاى ليگ برتر رده هشتم  قرار دارد.تيم فوتبال الهلال عربستان  با ٢٧ امتياز صدر نشین لیگ فوتبال عربستان است ،  تيم فوتبال الدحیل هم  در ١١ بازی انجام شده توانسته ٣١ امتياز را از آن خود كندهمچنين تيم فوتبال العین  امارات هم با ١٩ امتیاز  در رده سوم لیگ امارات قرار دارد و تنها دو امتیاز با تیم صدرنشین یعنی الشارجه فاصله دارد.

تاریخ بازی های استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه شنبه 14 اسفند:
الدوحیل قطر – استقلال

سه شنبه 21 اسفند:
استقلال – العین امارات

دوشنبه 19 فروردین:
استقلال – الهلال عربستان

سه شنبه 3 اردیبهشت:
الهلال عربستان – استقلال

دوشنبه 16 اردیبهشت:
استقلال – الدوحیل قطر

دوشنبه 30 اردیبهشت:
العین امارات – استقلال تهران

بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات سرخابی‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

نصرالهی: استقلال در گروه مرگ قرار دارد/ باید بهترین نتیجه را کسب کنیم

انتهای پیام / 

هم گروهی استقلال با غول های غرب آسیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض

به گزارش ورزش سه، شیخ هزاع بن زاید آل نهیان نایب رئیس باشگاه العین و معاون حاکم بر ابوظبی، در اقدامی قابل توجهی سه فروند هواپیما را برای هواداران العین آماده کرده تا برای دیدار با الهلال عربستان راهی ریاض شوند.

این دیدار که قرار است سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود، از حساسیت بسیار زیادی برخورددار است و پیروزی 4 بر 2 العین مقابل پرافتخارترین تیم آسیا باعث شده تا اماراتی‌ها به منظور حمایت از العین در این مسابقه، از حالا آماده سفر به پایتخت عربستان باشند.

شیخ هزاع برای کمک کردن به هواداران تیمش تصمیم گرفته تا سه فروند هواپیما برای آنها آماده کند و با ابراز اطمینان از آمادگی بازیکنان، درباره این اقدام به هواداران گفت: همه اعضای تیم ما آماده هستند. همه اعضای تیم ما یعنی بازیکنان و هواداران؛ این قوی ترین رقابت در سطح باشگاهی فوتبال آسیا است و ما با توجه به پیروزی در بازی رفت اعتماد به نفس بالایی داریم.

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض