Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@21:55:38 GMT

اهتمام کرمانی ها درکمک به محرومان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۵۲۱۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ، فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی دردیدار با فدایی استاندار جدید کرمان گفت : در سفرم به کرمان آنچه که مشاهده شد تنها همدلی و هماهنگی بین فرمانداران و ائمه جماعات با مرکز استان بود .
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اعلام کرد: کمک های مردمی در استان کرمان بیش از متوسط کشوری است که باید از مردم کرمان تقدیر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاح افزود : کمک های مردمی در کرمان در 7 ماه اول سال ۷۲ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که متوسط رشد کمک های مردمی در ایران ۳۶ درصد است .
وی تاکید کرد : تمام این موارد حاکی از آ ن است که ما مسیر را درست انتخاب کرده ایم و تنها باید سرعت را در این مسیر بیشتر کنیم .
رییس کمیته امداد امام خمینی کشور با اعلام اینکه دو هزار نیروگاه خورشیدی به کرمان اختصاص دادیم که به هیچ استانی اختصاص ندادیم افزود: دستور دادیم ۱۰ میلیون تومان از صندوق امداد برای اجرای طرح در روستاها تسهیلات گذاشته شود وی خاطر نشان کرد: با کمک سپاه ۱۰هزار مسکن روستایی در کشور می سازیم که ۷۵۰ واحد برای استان کرمان و از این تعداد ۱۴۶مورد مربوط به شهرستان جیرفت است که منابع آنها مشخص شده است .
فتاح همچنین از اهدای سبدهای حمایتی به بیش از ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش
کمیته امداد خبرداد .
فدایی استاندار کرمان در این دیدار گفت : در طرحی مدیران کل استان به عنوان معین های خانواده های محروم انتخاب و آن خانواده را تا رسیدن به توانمندی همراه می کنند.
سردار ابوحمزه ، فرمانده سپاه ثارالله استان هم در این دیدار با اشاره به اینکه تعامل ما با کمیته امداد مستمر است ، فعالیت های حمایتی در راستای دومین کنگره شهدای استان که قرار است اسفند برگزار شود ، مورد توجه قرار دارد.

وی اهدای ۱۰۰ مورد جهیزیه را از جمله این فعالیت ها عنوان و درخواست کرد: کمک شود تا از سوی ستاد کنگره افراد نیازمند را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.
همچنین پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دراین دیدار با اشاره به سود سهام عدالت گفت : باید با استفاده از راهکارهایی که در حال حاضر در مجلس در حال بررسی است سود سهام عدالت به صورت مستقیم به خانواده های کمیته امداد تعلق گیرد و نظارت و مدیریت این امر نیز باید در اختیار کمیته امداد کشور قرار گیرد.
در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با استانداری کرمان در زمینه تامین مسکن مددجویان/ تسهیل و واگذاری تسهیلات/ تسهیلات اشتغال روستایی/ ساخت حمام و سرویس بهداشتی در مناطق محروم/ هم افزایی و تعامل دستگاههای مختلف با هدف کمک به اقشار محروم ونیازمند منعقد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اهتمام کرمان محروم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی