Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فیلیپ هاموند وزیر دارایی انگلیس روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: خروج از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق ده ها میلیارد پوند برای اقتصاد انگلیس هزینه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: عدم حمایت از طرح پیشنهادی ترزا می نخست وزیر انگلیس می تواند در نهایت به ضرر برگزیت تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دارایی انگلیس در مصاحبه با شبکه آی تی وی اظهار داشت: خروج آرام از اتحادیه اروپا ده ها میلیارد پوند برای اقتصاد ما ارزش دارد. اگر این توافق از سوی پارلمان تصویب نشود، با هرج و مرج سیاسی روبرو خواهیم شد.

مخالفت ها از سوی برخی مقام های دولتی و نمایندگان مخالف خطر رد شدن این توافق در پارلمان را افزایش داده است. این مسئله احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا 29 مارس 2019 میلادی را بدون توافق بیشتر کرده است.

توافق برگزیت برای تصویب نهایی نیاز به 320 رای مثبت از 650 نماینده پارلمان خواهد داشت. هنوز سرنوشت نهایی توافق برگزیت و دولت ترزا می به درستی مشخص نیست. سناریوهایی که ممکن است طی روزهای آینده رخ دهد شامل موارد زیر است: توافق برگزیت در نهایت موفق به کسب حمایت پارلمان خواهد شد، ترزا می شغل خود را از دست خواهد داد، بریتانیا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد یا حتی یک همه پرسی دیگر درباره برگزیت برگزار شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اقتصاد مصاحبه آی تی هرج و مرج دولت بریتانیا اتحادیه اروپا اقتصاد انگلیس مصاحبه هرج و مرج پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت وحید جلال زاده در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت:

زیاده گویی،تمامیت خواهی و مخالفت خوانی های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

دیگر خبرها

  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست