Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ اولین کارگاه سنجش قامت و اصلاح حرکتی بانوان روستای قمصر به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و به میزبانی دهیاری و شورای اسلامی قمصر برگزار شد.

همزمان با اجرای طرح سنجش قامتی، کارگاه آموزشی برای مشاوره حاضرین در این مراسم در مجموعه چند منظوره ورزشی شهدای قمصرتوسط دکتر احمد صافی کارشناس و مشاور وزیر آموزش و پرورش انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ، 8 نفر از کارشناسان نیرومند و پزشک متخصص که دوره‌های حرکتهای اصلاحی و آسیب‌شناسی را طی کرده بودند با حضور در  طرح ساختار قامتی زنان روستایی به‌صورت تحقیقی پژوهشی اجرا کردند.

توجه بانوان به توصیه‌های کارشناسان در طرح ملی سنجش ساختار قامتی قدم‌های مثبتی برای یک زندگی بانشاط و شادابی را برمی‌دارند.

در حاشیه این طرح خانم دکتر سلیمی مدیر ورزش بانوان روستایی اداره کل استان تهران ، دکتر فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی شهرستان ری ،دکتر نباتی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و آقای صمدی مسئول ورزش های بومی و محلی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری  نیز حضور داشته اند  و از نزدیک از طرح مذکور بازدید به عمل آوردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان پزشک متخصص شورای اسلامی معاون وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود