Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، امروز، پنجشنبه یکم آذرماه، مراسم بزرگداشت دومین سالروز درگذشت سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی بر سر مزار آن مرحوم در قطعه مفاخر بهشت زهرا با حضور استاندار اردبیل، مسئولان اجرایی استان و علاقمندان و هیئت‌های مذهبی برگزار شد.
غبارروبی مزار مؤذن‌زاده و کلنگ زنی میدان مؤذن‌زاده اردبیلی واقع در شهرک کوثر بخشی از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مؤذن‌زاده اردبیلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم یادبود مؤذن‌زاده اردبیلی نیز امروز، پنجشنبه یکم آذرماه ساعت ۱۴:۰۰ در مسجد عالی قاپو ویژه آقایان و مسجد تازه شهر ویژه خانم‌ها برگزار شد.
کنگره بین‌المللی مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شود
حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل، امروز، پنجشنبه یکم آذرماه، در مراسم بزرگداشت دومین سالروز استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کنگره بین‌المللی مرحوم سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در اردبیل برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت استاد مؤذن‌زاده اردبیلی باید هر سال با در نظر گرفتن تمامی ابعاد از جمله الگوگیری از شخصیت این استاد و فرهنگ‌سازی و تبیین فلسفه مداحی به همگان استفاده شود که این موضوع برای ما اولویت اساسی است و در تلاش هستیم در این زمینه به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
شهردار اردبیل گفت: فرهنگ و باور‌های استان اردبیل را مدیون چنین شخصیت‌های ارزشمندی هستیم که به وجب به وجب خاک شهر قدسیت و تمدن می‌بخشند و با توجه به این که هنر‌های مفاخر هر شهر معرف آن است باید بنا‌هایی که در سطح شهر احداث می‌شود باید یاد و نشانه این مفاخر را گرامی بداریم.
لطف‌اللهیان ضمن اشاره به احداث میدان مرحوم سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی نیز تصریح کرد: این میدان سال آینده همزمان با برگزاری این کنگره برگزار می‌شود که این آثار به عنوان میراث فرهنگی ماندگار استان ثبت ملی می‌شود و وظیفه ما حفاظت از چهره‌های ماندگارو علی‌الخصوص مذهبی است که در این زمینه باید به بهترین شکل عمل کنیم.
وی اظهار کرد: نوای دلنشین سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی به عنوان یک برند ملی نه تنها در کشور ما بلکه در جهان اسلام به ثبت رسیده است و باید این یادگاران ارزشمند را با صدایشان برای همیشه در تاریخ ماندگار کنیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار گرفته و باید مورد توجه واقع شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل سلیم مؤذن زاده اردبیلی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر

امام جعفر صادق (ع) نقش بسزایی در گسترش و تعلیم شیعه داشت؛ بنابراین به رییس مذهب شیعه شهرت یافت. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت آن حضرت است؛ به همین مناسبت شیعیان مراسم عزاداری برگزار کردند.

در همین راستا مردم دیندار و متدین شهرستان صالح آباد استان همدان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گرد هم آمدند و مراسم سوگواری برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - همدان

بیشتر بخوانید:

مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در آران و بیدگل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر